مسئول کانون پرورش فکری بافق مطرح کرد: شرکت 2 هزار نفر در کلاس های کانون پرورش فکری بافق

دسته: عمومی
۱۷ دیدگاه
یکشنبه - 26 مرداد 1393

مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بافق گفت: نزدیک به 2 هزار نفر بصورت سالیانه در فعالیت و برنامه های مختلف کانون پرورش فکری بافق شرکت می کنند.
زهرا دهستانی در گفت و گو با خبرنگار «بافق فردا» عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و غنی سازی اوقات فراغت برنامه های مختلفی دارد.
مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بافق افزود: نزدیک به 2 هزار نفر بصورت سالیانه در فعالیت و برنامه های مختلف کانون پرورش فکری بافق شرکت می کنند.
وی گفت: از این تعداد نزدیک به یک هزار و 60 نفر پسران و بیش از 920 دختر در رده های مختلف کودک و نوجوان عضو این کانون شده اند.
وی با اشاره به فعالیت های تشویقی برای افزایش مطالعه و کتاب خوانی در این کانون، افزود: نزدیک به 14 هزار کتاب برای استفاده کودکان و نوجوانان در این کانون وجود دارد.
وی با بیان این مطلب که کودکان و نوجوانان با یکبار ثبت نام در این کانون برای شرکت مجدد فقط نسبت به تمدید اقدام می کنند، عنوان کرد: روزانه بطور متوسط 55 تا60 نفر از کودکان و نوجوانان از برنامه های مختلف و متنوع این کانون استفاده می کنند.
این مسئول با بیان این مطلب که در شیفت های صبح برنامه های متنوع 40 گانه ارائه می شود، افزود: قصه گویی، کاردستی، نقاشی، شعر، انیمیشن سازی، سفال گری، مسابقات فرهنگی و غیره از جمله برنامه های مختلف است که کودکان و نوجوانان از آنها استفاده می کنند.
دهستانی با اشاره به برنامه های ویژه تابستانه در این کانون، خاطرنشان کرد: گرچه اوقات فراغت در طول سال استمرار داشته و این کانون برنامه های متنوعی برای کودکان و نوجوانان دارد ولیکن در فصل تابستان برخی برنامه ها و کلاس های ویژه نیز داریم.
وی با اشاره به دایر نمودن کلاس های عصر این کانون، افزود: کلاس های آموزشی مانند انیمیشن، شعر، داستان، رنگ و روغن، نقاشی، سفال، آموزش رایانه، خوشنویسی و نجوم از برخی برنامه ها این دوره ها است.
وی با بیان این مطلب که کلاس های عصر از شنبه تا چهارشنبه هر هفته برگزار می شود، عنوان کرد: بیش از 220 نفر از کلاس ها و برنامه های ویژه عصرگاهی این کانون استفاده می کنند.
مسئول کانون پرورش فکری بافق با اشاره به برپایی برنامه اردوی علمی رصد ستارگان آسمان، گفت: این برنامه برای نخستین بار امسال در دستور کار این کانون قرار گرفته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 2:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کودکانی مظلوم
که دیگر اینده ای ندارند
کودکان بافق
مظلومتر از هر جا

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 3:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دست خانم دهستانی و سایر همکارانشان درد نکند. ان شاءا… موفق باشند.

اصغر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 6:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
من فکر کنم این آما 2000 شرکت کننده یک آمار سرکاری و به دور از واقعیت باشه . اگر لطف کنید و آمار را به تفکیک کلاس و محله بدهید ممنونم

خاله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 10:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

لطفا اماری هم از فعالیت کانون در صادق آباد بدهید

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 11:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
در جواب کامنت شماره 1: اولا مظلوم بچه های امام حسین بودند و الان هم بچه های غزه . دوما لابد چون سنگ آهن خصوصی شده بچه های ما دیگه آینده ندارند؟ سوما پدر من و هیچ کس من سنگ آهنی نبودند ولی همه ما هم گذشته خوبی داشتیم و هم حال خوبی داریم و در کمال سربلندی زندگی کرده و می کنیم و خدا را شکر می کنیم.

    بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 مرداد 1393 - 9:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    شما جوش بی خودی نزن
    همه چیز را به صحرای کربلا ربط می دی-شماره ی1 کجا از خصوصی سازی سنگ آهن حرف زد؟؟؟
    ساده ترین مثالی که می تونم برای بی آینده بودن کودکان ایران بزنم-بحران آب در آینده ی نزدیک است بحرانی که در اثر بی لیاقتی بسیاری از مسئولین به وجود آمده است.زاینده رود خشکید-دریاچه ی ارومیه هم همچنین.
    به زودی بر اثر وزش باد ،توفان نمک برای شهرهای اطراف دریاچه ی ارومیه به ارمغان می آید.

    کودکانی که آینده ای ندارد و کافی است به آمار سراسام آور خودکشی جوانان که از سوی مسئولین رسمی اعلام شده نظر ی بیندازید.

    عده ای می گویند که مردم بافق مقصر هستند که به سنگ آهن بافق وابسته شده اند-مگر مسئولین در این سه دهه صنعت دیگری برای بافق درست کرده اند که از وابستگی مردم به سنگ آهن بکاهند

    فقط شعار بی خود داده می شود-سه دهه است که می گویند قصد دارند وابستگی به نفت را کاهش دهند در صورتی که وابستگی به نفت بیشتر شده است

    ببینید موج سرطان با مردم ما چه می کند

    شاید خانواده ی شما به سنگ آهن وابسته نباشند ولی چند هزار نفر از طریق سنگ آهن کسب در آمد می کنند و زندگی آنها به این معدن وابسته است.اصلا رونق شهر به این معدن است

    شما اگر خیلی دلت برای کودکان غزه می سوزد،به جای اینکه زیر کولر بنشینی و از روی شکم سیری شعار دهی-برو غزه و به کودکان غزه کمک کن-ما هم بافق می مانیم و برای کودکان بافق و ایران آینده درست می کنیم که از هر کودکی مظلوم تر هستند.

    خواهشا نظر بنده منتشر شود

سیما این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 مرداد 1393 - 8:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دیگه تو این مملکت همه به این آمارهای آبکی و… عادت کردند آخه اکثر مسئولین قبل از مسئولیت یک دوره آمارتراشی میبینن
راستی از خانم بپرسین برنامه ای برای ریگها ندارن ؟

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 مرداد 1393 - 5:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
در جواب کامنت بافقی :منظور بنده این است که ناسپاسی تا چه حد؟ شما از کجا می دانی من با شکم سیر زیر کولر خوابیده ام؟ بنده اگر هم الان آسایش نسبی دارم به خاطر سختی هایی است که در طی 18 سال تحصیل کشیده ام . نه سنگ آهن پشتم بود نه این و نه آن . گرما و سرما و مشقت و غربت را تحمل کردم و رفتم و آمدم تا روزی به درد شهر و مملکتم بخورم و الحمدلله هم بی اثر نبوده ام . بچه های من و شما در بهترین شرایط رفاهی و آموزشی تحصیل می کنند که سال ها پیش نبود . رمز موفقیت سه چیز است: اعتمادبنفس، پشتکار و حوصله . بچه های ما اگر بسازند هیچ کس مانع نیست. اگر اذن جهاد بدهند مطمئن باش می روم

    بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 مرداد 1393 - 9:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    آقای همشهری این حرفهای شما قدیمی شده است.بهتر است بیش از این خود را مضحکه قرار ندهید.بنده گفتم راه شما باز است بروید و جهاد کنید ولی به عموم مردم کاری نداشته باشید.هر کس عقیده ی خود را دارد که اکثرا با عقاید شما تفاوت دارد و دقیقا در روبروی شما قرار دارد.
    من نمی دانم که فرزندان شما در کجا تحصیل می کنند که در بهترین شرایط در حال تحصیل هستند.اگر در مدارس از ما بهترون تحصیل می کنند که حق دارید این حرف را بزنید ولی اگر در مدارسی شبیه مدارس فرزندان ما تحصیل می کنند باید به شما عرض کنم که وضعیت مدارس در ایران افتضاح است.بنا به گفته ی مسئولین 99 درصد بودجه ی آموزش پرورش صرف پرداخت حقوق کارکنان این وزارت خانه می شود.یعنی فقط 1 درصد آن صرف امکانات و تجهیزات آموزشی می شود.این یعنی افتضاح برادر گرامی.خودتان در گوگل سرچ کنید : مدارس کپری در ایران-آتش سوزی مدارس و مرگ دانش آموزان-مدرسه ی شین آباد و ….
    البته ذکر این نکته ضروری است که حقوق معلمان بسیار پایین است و کفاف زندگی آنان را نمی دهد
    شما حق ندارید امکانات آموزشی ایران را با کشورهای جنگ زده و فقیری چون افغانستان مقایسه کنید.اگر دید شما این باشد، واقعا برای شما متاسفم.با این دید می توانید در کوچه و خیابان با کارگران افغانی مناظره کنید و پیروز شوید.
    مردم بافق و ایران ناسپاس نیستند ،این مردم که در یک کشور غنی زندگی می کنند حق دارند در بالاترین سطح رفاه زندگی کنند.ما از نظر ثروتهای طبیعی مثل نفت و گاز بسیار غنی هستیم.وضع مردم نباید این باشد.
    امارات و قطر-چهل سال پیش در مقابل ایران مانند یک ده بودند ولی در شرایط فعلی ایرانیان آرزو دارند در امارات زندگی کنند.قطر به جایی رسیده است که می خواهد جام جهانی را برگزاری کند.
    شما ترکیه در چهل سال پیش را با ایران مقایسه کن.ترکیه چهل سال پیش از ایران بسیار عقب بود ولی در شرایط فعلی بسیار از ایران جلو زده است.به گونه ای که هزاران پناهنده ایرانی در ترکیه زندگی می کنند.
    8 ملیون ایرانی در بیرون از ایران زندگی می کنند.اگر شرایط ایران مناسب بود،اینقدر فرار مغزها در ایران اتفاق نمی افتاد.
    به نظر من امثال شما ناسپاس هستند ،ناسپاس به تاریخ ایران.
    من هم لیسانس برق و فوق لیسانس اقتصاد دارم.با همکاری یکی از دوستانم یک شرکت خصوصی در یزد زدم.درآمد بنده بسیار خوب است و نیازی هم به سنگ آهن ندارم.اما انصاف دارم.اگر پدر دوست من از نفوذ خود استفاده نمی کرد و برای ما قرار داد جور نمی کرد،هیچگاه به این اندازه کار ما نمی گرفت.همه اینقدر خوش شانس نیستند .افراد بسیاری هستند که با وجود تحصیلات عالی با بدبختی زندگی می کنند.پس به تحصیلات خود ننازید من و بسیاری دیگر از شما باسوادتریم.شعور و میهن پرستی از هر مدرک تحصیلی مهمتر است.
    من با اینکه هیچ وابستگی به سنگ آهن ندارم ولی می دانم که زندگی بسیاری از مردم بافق به سنگ آهن وابسته است و به علت بی لیاقتی مسئولین در این سه دهه ی اخیر هیچ اقدامی برای کاهش وابستگی بافق به سنگ آهن انجام نشده است و با به خطر افتادن سنگ آهن آینده بافق هم در معرض خطر جدی است.
    وقتی می گویم رونق بافق به سنگ آهن است به معنی این است که زندگی تمام مردم بافق اهم از کارگران سنگ آهن و غیره به سنگ آهن وابسته است.
    شعار دادنهای امثال شما برای ما عادی شده است ،شماها بی منطق هستید و با نشان دادن مردمی فقیرتر از مردم ایران به آنها می گویید بروید خدا را شکر کنید که حداقل یک لقمه نان خالی هم دارید ولی ما می گوییم ای مردم ایران شما تاریخ پرشکوهی داشتید و سرزمین غنی ای دارید پس حق دارید به بهترین زندگی رفاهی دست یابید.در نهایت هم ما پیروز هستیم به شما قول می دهم.
    ایران را میهن پرستان از چنگال عراق نجات دادند نه شعار دهنده هایی مثل شما.امثال شما که حب وطن ندارند برای پوشاندن آن به دروغ خود را طرفدار کودکان غزه نشان می دهند در صورتی که طرفدار حقیقی کودکان غزه ما هستیم که می گوییم باید غزه نیز مانند کرانه ی باختری باشد تا کودکان آنجا در امنیت و آسایش باشند.(بنده پسر جانبازم و پدرم نیز هم عقیده ی من است)

    اگر شما انصاف داری و اهل مطالعه هستی ایران اواخر حکومت قاجار را با ایرانی که به پدران ما(نسل قبل از ما) تحویل داده شد مقایسه کن ،آن وقت مفهوم ناسپاس را می فهمی.
    مردم ایران لیاقت آن را دارند تا در کشوری زندگی کنند که رفاه در آن همسطح سوئد-بلژیک-سوئیس و … باشد.زیرا سرزمین ایران بسیار ثروتمند است
    نظر من منتشر شود تا جناب همشهری بداند که ما جوابش را دادیم.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 مرداد 1393 - 11:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
بنده هم با کامنت 5و 8(همشهری) موافقم . بچه های ما اگر بخواهند صاحب همه چیز هستند . آینده خودشون را خودشون باید بسازند . ضمنا از خانم دهستانی هم ممنون

    محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 2:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    بچه های همه جا می تونند اگر بخواهند به همه جا برسند.
    بخش وسیع جامعه با سخنان بافقی که در جواب همشهری نوشته موافقند

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 12:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اوه ه ه ه ! تورو خدا یکم خلاصه تر بنویس برادر بافقی من که وقت ندارم اینهمه مطلبو بخونم . ولی خوشم اومد. از مناظره با شما لذت بردم از بابت اطلاعات خوبتونم ممنون. حالا بخند بخند بخند . به امید دیدار see you later

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 10:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شما از کجا فهمیدین همشهری اقاس؟منم با صحبتهای اقا یا خانم همشهری موافقم! ما میتوانیم اگر بخواهیم!!! میدانم که در شهرمون کمبود زیاد است اما نمیتوانیم ان را دلیل کم کاری فرزندانمان بدانیم. تجربه ثابت کرده بچه ها در شرایط سخت بهتر درس میخوانند وپیشرفت میکنند چون قدر امکانات کمی را که دارند میدانند!شما در زندگی بزرگان مطالعه کنید همه انها یا از قشر کارگر بودندویا خودشان از کودکی سپرست خانواده بودند !بیشتر مطالعه کنید به جای گشتن در سایتهای اینترنتی!!!!!!

    بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 2:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    اصلا بحث ما بر سر این نیست که با فقر می توان پیشرفت کرد یا نه.
    بحث بر سر این است که با این همه ثروت که ایران دارد،باید از نظر امکانات رفاهی در سطح کشورهای تراز اول باشد.
    من واقعا برای شما متاسفم که افق دید شما به این اندازه است که می گویید باید ثروتهای طبیعی خود را به خاطر بی لیاقتی مسئولین از دست بدهیم تا فرزندان ما در فقر پیشرفت کنند.
    شما به نسل آینده فکر نمی کنید؟؟؟
    من روی موارد استثنا صحبت نمی کنم،من درباره رفاه عمومی بحث می کنم.
    من سایت های اینترنتی را چک می کنم-چون بنا به کارم مجبورم همه سایتهای خبری و اقتصادی را مطالعه کنم.
    از نظر مطالعات هم مطمئن باشید کمتر از شما کتاب نمی خوانم.
    وقتی می بینم که سطح فکر بعضی از افراد به اینگونه است احساس اندوه می کنم.

غریبه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 3:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
آقای بافقی هرکسی یه جور فکر می کنه . قرار نیست که همه مثل هم فکر کنند و یکدیگر را تأیید کنند . عصر، عصر گفتگوی مسالمت آمیزه باید نظرات مخالف و موافق را با سعه ی صدر شنید و انتقادپذیر بود . ضمنا در مورد ارزش هایی مثل با سوادی و بیسوادی افراد ، یا میهن پرست بودن یا نبودنشان و…. با قطعیت و اطمینان سخن نگویید . همچین مواقعی از لفظ احتمالا استفاده کنید.

ایرانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 3:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
آقای بافقی شما که از فرار مغزها و آبادسازی بافق صحبت می کنی چرا شهر خودت را رها کرده و با تحصیلات عالیه و سواد زیادی که ازش دم می زنی گذاشتی رفتی مرکز استان خدمت می کنی ؟
خوب حالا غزه هم که نمیری حداقل به شهر و بچه های شهرت خدمت کن . این هم یه جور جهاده

.... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 مرداد 1395 - 7:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام .من یکی از اعضای کانون هستم که چند سال است شرکت میکنم و رتبه استانی در رضوی می اورم .هیچ کس هم کمک مالی به کانون پرورش فکری نمیکند اکثریت شهرستان ها شعبه 2 دارند اما بافق و 2 یا3 تا از شهرستان های شعبه 2 ندارند
بچه ها ی کانون ما استعداد بالایی دارند، اما تجهیزات و پشتیبانه ایی ندارند به خاطر همین دیده نمیشوند .
چرا مسولان میبینند و دست روی دست میگذارند؟؟؟؟؟

You cannot copy content of this page