برگزاری 165 هزار نفر ساعت دوره آموزشی درفنی و حرفه ای بافق/لوله کشی گازخانگی و تجاری از شاخص ترین ها

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 1 شهریور 1393

رئیس مرکز فنی وحرفه ای بافق با اشاره به اجرای 110 دوره آموزشی در این مرکز، گفت: در مجموع165 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برگزارشد.

IMG_6096
کاظم ناظمی در گفت و گو با خبرنگار «بافق فردا» اظهارکرد: در یک سال گذشته بیش از 110 دوره آموزشی برای برادران و خواهران علاقه مند در رشته های مختلف برگزار شد.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بافق با اشاره به برگزاری165 هزار نفر ساعت دوره آموزشی، افزود:از مجموع دوره ها تعداد 87 دوره برای برادران و30دوره برای خواهران برگزار شده است.
وی با بیان این مطلب که شاخص ترین دوره های سال گذشته برای برادران لوله کشی گاز خانگی وتجاری است، افزود: باتوجه به شروع فعالیت های پروژه گازرسانی در شهرستان بازارکار مناسبی برای افراد جویای کار است.
وی افزود: کیف دوزی، رمان دوزی، شیرینی پزی و طراحی و دوخت از برخی دوره های آموزشی برای بانوان بوده است.
وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مختلف، گفت: افراد جویای کار و کارآفرینان با شرکت در دوره های متفاوت این مرکزواخذ مجوز های لازم زمینه فعالیت خود در عرصه های مختلف کاری را فراهم نمایند.
ناظمی عنوان کرد: این مرکز در سال گذشته 12 مرحله آزمون پایان دوره وادواری برگزار نموده که جمعا 1800 نفر در آزمون ها شرکت نموده اند و بالغ بر 1300 نفر موفق به اخذ گواهینامه مهارت شده اند.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای بافق گفت: از طرح های موفق اجراشده در شهرستان می توان به طرح استاد شاگردی نوین نام برد که در سال گذشته بیش از 60 نفر در این طرح شرکت نموده که شاخص ترین دوره ها نیز تعمیر موبایل، تعمیر لوازم گازسوز، جوشکاری درب وپنجره پروفیل آهنی بوده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page