حداکثر باپرداخت 2 ماه سنوات خدمت، تعدیل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان صورت گرفته و افراد مربوطه بازنشست یا بازخرید شوند

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 19 شهریور 1393

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ” سید محمد میرمحمدی” ظهر سه شنبه 18 شهریور ماه در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد که در تهران و با حضور دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور برگزار شد حضور یافت.
استاندار یزد در این جلسه بر توجه به ارتقاء کیفیت آموزش در دانشگاه به جای پرداختن به کمیت و محوریت رویکرد دانش محور به جای نگاه مدرک محور تاکید نمود و خاطر نشان کرد: فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد باید بر محور علم و فناوری شکل گیرد.
در این نشست 8 مورد به عنوان دستور جلسه طرح و بررسی شد و تصمیماتی پیرامون موضوعات مطروحه اتخاذ گردید.
از جمله نرخ شهریه دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان بر اساس نظر کمیسیون دایمی طرح، بررسی و تصویب شد و همچنین 6 نفر به عنوان اعضای شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی یزد به پیشنهاد کمیسیون دایمی و بر اساس نظرات و پیشنهادات هیات امنا انتخاب شدند.
در ادامه مصوب شد حسب پیشنهاد کمیسیون دایمی، حداکثر باپرداخت 2 ماه سنوات خدمت، تعدیل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان صورت گرفته و افراد مربوطه بازنشست یا بازخرید شوند.
سپس لیست پیشنهادی اعضای کمیته انتصاب مدیران مالی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان به تصویب رسید و همچنین در خصوص واحدهای زیان ده دانشگاه آزاد اسلامی در استان، مقرر شد ضمن ارایه دلایل زیان دهی، راهکارهای خروج این واحدها از این وضعیت توسط کمیسیون دایمی بررسی و اتخاذ تصمیم گردد و نتیجه به اطلاع هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برسد.
در این جلسه همچنین در خصوص بهره برداری از تالار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه مقرر شد به عنوان یک طرح اقتصادی، به پیشنهاد کمیسیون دایمی و پس از بحث و بررسی اعضا ، برگزاری برنامه های مرتبط با دانشگاه در این تالار با تخفیف صورت گرفته و برنامه هایی در شان دانشگاه در آن اجرا شود.
در پایان مقرر شد سایر پیشنهادات در خصوص برنامه های آتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان در بازبینی برنامه ها منظور شده و به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جهت لحاظ در برنامه ششم توسعه ارایه گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page