واحد عترت خواهران هیات رزمندگان اسلام در بافق جشن دو زوج آسمانی برگزار کرد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 6 مهر 1393

مراسم جشن دو زوج آسمانی، مولود کعبه حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرای اطهر سلام الله علیهادر حسینیه بیت رقیه با حضور جمع کثیری از خواهران برگزار گردید .

در این مراسم باشکوه و معنوی که همراه با مولودی خوانی و اهداء هدایا به نفرات برتر مسابقه فرهنگی دهه مبارک کرامت بود ،خانم حسینی از حوزه علمیه خواهران پیرامون سبک زندگی آسان سخنرانی نموده و بیان داشت: اگر در زندگی معنویت وجود داشته باشدرستگار خواهیم شد و از لحاظ روحی و امنیت اخلاقی مصون و محفوظ خواهیم ماند .

وی ادامه داد:هر فردی راه و روشی برای سبک زندگی خود دارد .یکی با سبک روز و یکی با سبک غربی و یکی با سبک اسلامی . باید بدانیم که این سبک ها در زندگی ما اثرگذار خواهد بود و روی نسل ما اثر گذار می شود . پس سبکی در زندگی موفق خواهد بود که در آن اعتقاد و تقوا وجود داشته باشد و با نوع رفتاری و اخلاق اسلامی باشد و با الگو گرفتن از ائمه معصومین سلام الله علیها و حضرت زهرا ی اطهر کانون زندگی را تشکیل داده و با رفتار و عمل خودمان طوری زندگی را اداره کنیم که فرزندانی لایق و شایسته تحویل جامعه بدهیم و آنها را بیمه اسلام و قرآن کنیم . آن موقع می توانیم بگوئیم سبک زندگی ما بر پایه رستگاری تحکم یافته است ومقام معظم رهبری می فرمایند رفتار اجتماعی و سبک زندگی ، تابع تفسیر ما از زندگی است ، هدف زندگی چیست ،هر هدفی که برای زندگی معین کنیم ،برای خودمان ترسیم کنیم ، به طور طبیعی . متناسب با خود یک سبک در زندگی به ما پیشنهاد می شود .

حسینی در قسمتی از سخنان خود زندگی در دنیا را برای آخرت ترسیم نمود و اظهار داشت دنیا سرای گذشت است .آنچه زندگی ابدی خواهد بود در آخرت است . پس نتیجه می گیریم هرچه در این دنیای فانی بکاریم در اخرت برداشت خواهیم کرد . در خاتمه مولودی خوانی توسط  موسوی از مرکز استان و سخنرانی مسئول واحد پیروان عترت پیرامون برنامه های هیئت در ماه محرم و مراسم جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام و اهداءهدایا انجام گرفت.

واحد پیروان عترت خواهران هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page