یادمان سردار شهید اکبر شاهپورزاده و شهدای محله سفلی برگزارشد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 6 مهر 1393

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ؛ پس از قرائت آیاتی چند از کلام ا.. مجید حجه الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در سخنانی کوتاه ضمن گرامیداشت یاد وخاطرات شهیدان بزگوار محله سفلی گفت: جوانان وغیور مردان کشور اسلامیمان با رشادتها و جوانمردیهای خود تمام معیارهای دشمنان خود را برهم زدند. آمریکای جهانخوار با حضور در تمام کشورهای همسایه ما خواهان نفوذ به کشور عزیزمان بود که فرزندان این مرز وبوم نقشه های آنها را نقش بر آب کردند.
حجه الاسلام کارگران به عنوان سخنران بعدی این مراسم، نسل جوان ما را پیرو ولایت فقیه دانست وگفت: امروز جوانان ما در خط ولایت فقیه وخط شهدای بزرگوار ما حرکت می کنند.
وی جوانان مارا آبروی شیعه دانست و خطاب به این عزیزان گفت: شما فرزندان شیعه قدر خود رابدانید، پدران وبرادران شما در جبهه های حق علیه باطل جنگیدند تا امروز شما در اسایش ورفاه زندگی کنید. اگر نیم نگاهی به رمزهای عملیات این عزیزان بیاندازید می بینید که همه با نام ائمه اطهار و امامان معصوم بوده که برگرفته از مکتب قرآن است. جوانانی که تربیت شدند، هرکدام الگویی برای آیندگان است.

در ادامه مراسم ، شاهپور زاده  با بیان خاطراتی از رشادت های ، دلاوری ها و مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت : شهدا درس آزادگی و گذشت را به ما آموختند و راه سعادت را برای ما چراغانی کردند که انشاالله بتوانیم از آن ها الگو بگیریم و راه ایشان را ادامه دهیم.
لازم بذکر است که شرکت سنگ آهن مرکزی در ایام هفته دفاع مقدس امسال، دربرگزاری بیش از ۵ یادمان شهدا، مساعدت و همکاری داشته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page