رئیس بهزیستی بافق: کودکان را نباید برای آموختن مجبور کرد

دسته: بانوان، کودکان
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 17 مهر 1393

رئیس بهزیستی بافق: کودکان را نباید پیش از سنین آموزشی تعین شده  برای آموختن مجبور کرد

محسن خوشگذران در گفت و گو با خبرنگار «بافق فردا» اظهارکرد: کودکان را نباید پیش از سنین آموزشی تعین شده  برای آموختن مجبور کرد

رئیس بهزیستی بافق با بیان این مطلب که بازی از ضروریات زندگی کودک است، افزود: در مهدکودک بیشتر باید آموزش هایی ابتدایی همراه با بازی و تفریح انجام شود.
وی با اشاره به 14 مهدکودک شهرستان، گفت: اکنون نزدیک به 500 کودک در این مهدکودک ها و تعدادی نیز در پیش دبستانی ثبت نام کرده اند.
خوشگذران افزود: نباید برای رفتن کودکان به پیش دبستانی پیش از سن مناسب اجبار داشته باشیم.
وی با اشاره به ضرورت افزایش جاذبه های مهدکودک ها، گفت: مسئولین مهدکودک ها باید برنامه هایی نو و جذاب را در دستور کار داشته باشند.
رئیس بهزیستی بافق با اشاره به اهمیت دوران کودکی، خاطرنشان کرد: پدر و مادرها باید از طریق مطالعه و شرکت در کلاس های آموزشی نسبت به شناخت بیشتر و نحوه مناسب برخورد با کودکان اقدام نمایند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
پیر دانای همدان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 18 مهر 1393 - 10:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای دکتر که اکنون هم وطن ما حساب می شوید شما که به حق مردی محترم واز خانواده مذهبی کاشان هستید .چند پیشنهاد من پیر را اگر امکان دارد در مهد هایتان اجرا کنید . ببخشید شما استاد و ما شاگرد .صد البت که شما دکتر هستید و من پیر بیسواد . ولی بنده آنچه فکر میکنم باشد بهتر است را می گویم
خواهشمندیم به مربیان مهد بگویید شاد پوش باشند پوشش های مشکی و بی روح را دور بریزند و از رنگهای آبی و زرد و صورتی و شاد استفاده کنند .این برنامه های نو و جذاب شما روی کاغذ قشنگ است . ببینید در مرحله اجرا به کجا رسیده .تو یک اتاق 3 در 4 بین ده تا 15 تا بچه چطوری میتونند شاد باشند و کار کنند .ایا مربیان با حقوق 200 تومان و 300 تومان انگیزه ای برای شادی دارند . یا از روی ناچاری به پذیرفتن این کار روی اوردند .
خواستم همه نظرها م را بنویسم ولی نمی تونم .بهتره که یک انقلاب درون سازمانی در مهد ها ایجاد شود . ما
که فرزندانمان بزرگ شدند .ولی به فکر فرزند فرزندان خود باشیم . با تشکر

ح-ا-ا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 19 مهر 1393 - 9:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بانظرپیردانای همدان کاملاموافقم
و ای کاش یه فکری هم به سن ازدواج دختران دربافق میشد.چون دربافق خیلی زود دختران راشوهرمیدهندکه این عواقب خوبی نداشته وبه گفته مسئولین شاهدآماربالای طلاق درشهرمون هستیم که خودیکی ازدلائل سن پایین ازدواج دختران دربافق است.بچه باید بچگی کند نه شوهرداری.

You cannot copy content of this page