افتتاح پايگاه امداد جاده اي سه چاهون در بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 19 مهر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، با حضور فرماندار ، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان ، دبير ستاد حوادث استان و جمعي از مسئولان شهرستان بافق پايگاه امداد جاده اي سه چاهون ( يادبود شهداي بافق) به بهره برداري رسيد .

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان يزد در اين آيين با تبريک عيد سعيد غدير خم با اشاره به اينکه جاده بافق – بهاباد و بافق به معدن سه چاهون با وجود کاميون هاي حامل سنگ آهن يکي از جاده هاي پرتردد شهرستان محسوب مي شود گفت: هدف از احداث اين پايگاه در اين نقطه حضور به موقع امدادگران در صحنه حادثه و نجات مصدومان مي باشد.

حميد پارسائيان افزود: این پايگاه با زيربناي حدود 380 مترمربع در زميني به مساحت 10 هزار مترمربع با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد و 820 ميليون ريال احداث شده است.

وي گفت: سه امدادگر ماهر، يك راننده به صورت شبانه‌روزي، يك آمبولانس مجهز و يك خودروي نجات و تجهيزات فوق پيشرفته نجات، انجام عمليات امداد و نجات جاده‌اي را به بهترين شكل در محدوده کاری انجام خواهند داد.

پارسائيان از راه اندازي سه پايگاه امداد جاده اي در شهرستان بافق خبر داد و گفت: در مسيرهاي بافق – يزد ، بافق – سيريز و بافق – سبزدشت به دلیل تردد ماشین آلات سنگین و بار ترافیکی این مسیرها در آینده احداث خواهد شد.

New2775 New2785 New2799 New2812 New2820 New2832 New2837 New2839


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
احمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 20 مهر 1393 - 11:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مبارك باشه

You cannot copy content of this page