چند خبر ورزشی از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 22 مهر 1393

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛ تیم فوتبال سنگ آهن بافق درهفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر استان یزد عصر روز جمعه ۱۸مهر۹۳ در ورزشگاه خانگی خود “شهدای سنگ آهن” میزبان تیم پویا نوید مهریز بود.

تیم فوتبال سنگ آهن بافق در این دیدار موفق شد با ارائه یک بازی هدفمند در دقیقه ۱۸ بازی توسط شوت از راه دور و زیبای بازیکن خط میانی و جوان خود محسن تفکری به گل دست یابد و باهمین نتیجه نیمه اول را به پایان رساند .

در نیمه دوم سنگ آهن مدیریت بازی را در دست گرفت وهر چند موقعیت های زیادی را از دست داد اما برنامه حفظ نتیجه را که در دستور کار خود داشت به خوبی انجام داد تا موفق شود گام اول لیگ برتر فوتبال استان با پیروزی ۱ بر ۰ برداشته و به ۳ امتیاز حساس این دیدار دست یابد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

یکدوره مسابقات شطرنج انتخابی لیگ استان در رده آقایان وبانوان با حضور ۹تیم از شهرستان های بافق،میبد،زارچ،اردکان ویزد به روش دوره ای در روز جمعه ۱۸مهر۹۳ در محل خانه شطرنج هیات استان یزد برگزار شد که در پایان مسابقات رده ی آقایان ، تیم سنگ آهن بافق با حداقل اختلاف امتیاز پس از تیم های یزد پوش فیت وهیات شطرنج اردکان درجایگاه سوم مسابقات قرار گرفت و از تیم سنگ آهن بهنام توکلی مقام اول ،احسان توکلی مقام دوم ومحمود تفکری مقام سوم انفرادی را در میزهای خود بدست آوردند.

در ضمن تیم های اول تا سوم جواز حضور در مسابقات کشوری آقایان که از تاریخ ۳۰مهر لغایت ۴آبان درخرم آباد برگزار می شود راکسب کردند.
در بخش بانوان تیم سنگ آهن پس از خانه شطرنج فرزین یزد نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

با توجه به اهمیت بازی های دوستانه وتدارکاتی خصوصاً برای بازیکنان رده های پایه وبمنظور ایجاد انگیزه بیشتر برای نونهالان ونوجوانان مدرسه فوتبال سنگ آهن طی ارتباطی دوستانه از تیم های پایه مدرسه فوتبال اتحاد شهر کرد دعوت شد تابه بافق عزیمت نموده وبازی هایی دوستانه ای را انجام دهند که این تیم در روزهای پنچشنبه وجمعه ۱۷و۱۸مهرماه در بافق حضور یافت و نتایج ذیل حاصل شد:
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳  ساعت ۱۴ رده سنی زیر ۱۳ سال سنگ آهن ۱ شهر کرد ۲
ساعت ۱۵:۴۵ نونهالان سنگ آهن ۲ نونهالان شهر کرد ۰
جمعه ۱۸مهر۹۳
ساعت ۹ صبح زیر ۱۳سال سنگ آهن ۰- زیر ۱۳سال شهر کرد ۱
ساعت ۱۱صبح نونهالان سنگ آهن۰- نونهالان شهر کرد۰
ساعت ۱۵:۳۰عصر نوجوانان سنگ آهن ۰نوجوانان شهر کرد ۰


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page