امام جمعه بافق تاکیدکرد: رعایت سبک زندگی اسلامی در خانواده

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 25 مهر 1393

13921209152848282230253حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه بافق با اشاره به آمار پائین طلاق در گذشته و تاثیر ماهواره بر فرهنگ خانواده ها، اظهارکرد: تماس هایی از سوی زنان و خانواده ها درباره مسایل و مشکلات زندگی با بنده گرفته می شود.

امام جمعه بافق افزود: مشکلات درون برخی خانواده ها به خاطر تاثیر ماهواره و تماشای فیلم هایست که مشاهده می کنند و مرد از زنش می خواهد برخی کارها و حرکت هایی را داشته باشد که مغایر با عفت خودش و جامعه است.

وی گفت: این مشکلات و چالش ها در گذشته نبود و گاه چند خانواده در یک خانه با صمیمت زندگی می کنند.

وی بااشاره به برخی مشکلات جامعه کنونی، افزود: این مشکلات بدلیل عدم رعایت سبک زندگی اسلامی و نگاه به سبک و فرهنگ زندگی غربی است.

وی با تاکید بر رعایت سبک زندگی اسلامی در خانواده ها و الگوی زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه(س)، عنوان کرد: محبت، صمیمیت و عاطفه باید بر زندگی زوج های جوان ما حاکم شود.

سلیمانی با بیان این مطلب که واقعه غدیر در کتب تاریخی اهل سنت و شیعه آمده، افزود: آنچه در روز غدیر مهم است تنها مسئله امامت و ولایت نیست بلکه مسایل حکومتی و سیاسی هم باید در اختیار رهبری دینی قرار بگیرد.

امام جمعه بافق با اشاره به فلسفه به وجود آمدن داعش، گفت: داعش را استکبار درست کرد و کشورهای عربی هم متاسفانه کمک کردند و اکنون بلایی به جان استکبار و کشورهای عربی و شیعه و سنی شده است.

سالروز شهادت حاج آقا مصطفی فرزند بزرگ امام خمینی(ره) و زندگی و مبارزات این بزرگوار، هفته پیوند اولیا و مربیان و اهمیت این موضوع از دیگر مطالب بیان شده این هفته نماز جمعه بافق بود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page