ديدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق با فرماندار شهرستان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 26 مهر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در ديدار رئيس و جمعي از معاونين دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق با اشاره به سابقه درخشان دانشگاه آزاد و موفقيتها و افتخارات اين واحد دانشگاهي گفت: کار فرهنگي در کنار آموزش مهم است و با توجه به شعار امسال بايد با فرهنگ سازي و توسعه امور فرهنگي زمينه را براي رشد و توسعه اقتصاد کشور فراهم کنيم.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن تاکيد بر پتانسيل و ظرفيتهاي شهرستان بافق در تمام زمينه ها بخصوص نيروي انساني خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان يک قطب علمي شهرستان مي تواند در توسعه و احياء پتانسيل هاي شهرستان کمک حال خوبي براي مسئولين باشد.

وي از اجراي کرسي هاي آزاد اندايشي در دانشگاهها استقبال کرد و تصريح کرد: منظور از کرسي هاي آزاد انديشي ايجاد فضايي مناسب در محيط هاي علمي از جمله دانشگاهها براي طرح انديشه ها و ديدگاههاي مختلف در زمينه هاي گوناگون در فضايي کاملاً علمي و بر پايه استدلال و منطق و فارغ از هرگونه تبليغات منفي و بزرگ نمايي ها است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق در ابتداي اين ديدار ضمن تشريح برنامه ها و فعاليتهاي دانشگاه آزاد اسلامي بافق گفت: با پيگيري هايي که انجام شد امسال سه رشته در مقطع کارشناسي ارشد به دانشگاه تعلق گرفت و مجموعه رشته ها در اين مقطع به 16 رشته رسيده است.

وي افزود : برگزاري همايش ملي رباتيک با عنوان حمايت از يوزپلنگ آسيايي در اسفند ماه ، برگزاري مسابقات تکواندو ليگ خردسالان کشور و اجراي طرحهاي عمراني و توسعه اي از جمله فعليتهاي اخير دانشگاه ميباشد.

حسينعلي لازمي ضمن تاکيد بر پتانسيلهاي موجود شهرستان و حرکت دانشگاه به سوي امور پژوهشي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق در نظر دارد در ادامه فعاليتهاي خود با توجه به حمايتهاي مسئولين شهرستان به سمت پژوهش محور و دانش بنيان حرکت کند.

وي از راه اندازي دفتر کارگذار بورس در دانشگاه آزاد خبر داد و تصريح کرد: اقدامات اوليه و مجوز کار از سوي دانشگاه آزاد درخواست شده که حمايت و پيگيري مسئولان شهرستان را مي طلبد.

لازمي در ادامه صحبتهاي خود به راه اندازي برگزاري هفته فرهنگي در دانشگاه اشاره کرد و افزود: با مصوبه دانشگاه آزاد اسلامي يک روز در هفته در خصوص مباحث فرهنگي بحث مي شود که مخاطبين اين برنامه اساتيد و دانشجويان بصورت مجزا مي باشند.

راه اندازي صندوق قرض الحسنه دانشجويي عماد ، اقامه نماز جمعه شهرستان در دانشگاه به مناسبت هفته دانشجو و پيگيري اخذ مجوز رشته دکتري براي ترم بهمن از جمله مواردي بود که رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بافق به آن اشاره کرد.

New3340 New3343 New3347


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page