بازديد فرمانداربافق از ادارات تعاون و آب و فاضلاب روستايي شهرستان

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 26 مهر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه بازديد از ادارات و پيگيري امور ، ادارات تعاون روستايي و آب و فاضلاب روستايي شهرستان بافق را بازديد و از نزديک شاهد فعاليت و عملکرد اين دو ارگان قرار گرفت.

فرماندار بافق در اين بازديد ضمن ديدار با مديران اين دستگاهها از مشکلات و برنامه هاي آينده مطلع شد که درمواردي از جمله اختصاص اعتبار براي بهسازي ساختمان اداره ، تامين نيروي انساني ، پيگيري جذب اعتبارات ملي و استاني قول مساعدت و پيگيري داد.

طلايي مقدم در پايان بازديد خود ، عملكرد ادارات تعاون روستايي و آب و فاضلاب روستايي را بسيار مثبت ارزيابي كرد وافزود : از عملكرد اين دو دستگاه به لحاظ حجم کارها و خدمات رساني که در روستاها و قشر زحمتکش کشاورزان انجام مي دهند، بسيار راضي مي باشم .

 

New3811 New3821 New3531 New3537


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
bi gbm این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 26 مهر 1393 - 10:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ضمن خسته نباشید به فرماندار
یک نظر بی اهمیت دارم آقای فرماندار یک روز آمدم فرمانداری دفتردار تون گفت فرماندار وقت نداره حتی به معاون وبخشدار خودش وقت ملاقات نداده تو دل گفتم بنده خدا ……….
حالا هر روز اینجا آنجا به گمانم فرمانداری سفر ماهانه شهری ترتیب داده.آنوقت میگن فرماندار وقت نداره!!!
خدایا خدایا بگیر هر آنچه تو را از ما میگیرد

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 مهر 1393 - 7:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سوال اینجاست آقای بخشدار و معاونش کجا هستند که برای آب و فاضلاب روستایی فرمانداربجای بخشدار پیگیر میشه ؟بافق فردا میشه یک پرس و جو بکنید ببینید انها کجا هستند

You cannot copy content of this page