رئیس ورزش و جوانان بافق: واقفین در ایجاد فضاهای ورزشی مشارکت نمایند

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 27 مهر 1393

رئیس ورزش و جوانان بافق با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی شهرستان، گفت: واقفین در ایجاد فضاهای ورزشی مشارکت نمایند.
رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت های ورزشی بافق در نخستین روز هفته تربیت بدنی و ورزش با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

20141018_101952a.
حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در دیدار با مسئولین ورزشی و روسای هیئت های ورزشی شهرستان، اظهارکرد: ورزش قدرت جسمی و روانی راافزایش و نقش با اهمیتی در سلامت بدن و روح دارد.
امام جمعه بافق با اشاره به مشکلات ورزشکاران شهرستان، افزود: بافق ظرفیت های خوبی در این زمینه دارد و باید با تعامل بین مدیریت استان و مجموعه سنگ آهن مسایل و مشکلات حل شود.
وی گفت: از مربیان غیربومی در جاهایی که نیاز است باید استفاده کرد ولی بهره از مربیان بومی را هم باید مدنظر قرار دهیم.
وی با اشاره به موضوع های مختلف موقوفات در شهرستان، افزود: باید در زمینه مشارکت واقفین و خیرین در بخش های فرهنگی، ورزشی و مسایل روز جامعه فرهنگ سازی شود.
وی گفت: روحانیون، رسانه ها و متولیان فرهنگی باید در این زمینه همکاری و مساعدت نمایند.
سلیمانی با اشاره به نیمه فعال شدن برخی رشته های ورزشی، گفت: باید از ورزشکاران جوان شهرستان برای آموزش مربی گری و فعالیت در این رشته ها برنامه ریزی کرد.
امام جمعه بافق با تاکید بر مساعدت اداره ها و نهادها در امر ورزش، خاطرنشان کرد: برای شهامت، مهارت آموزی و اعتماد به نفس بیشتر ورزشکاران جوان برنامه ریزی کرد.
حسن آتش افروز رئیس ورزش و جوانان بافق نیز در این دیدار اظهارکرد: 34 هیئت ورزشی در رشته های مختلف در شهرستان وجود دارد.
رئیس ورزش و جوانان بافق افزود: برخی هیئت ها سال های گذشته با مربیان بومی فعالیت داشته و اکنون بدلیل نبود مربی بومی نیمه فعال شده اند.
وی عنوان کرد: سعی نمودیم برخی ورزشکاران را برای شرکت در کلاس های فدراسیون و مربیگری بفرستیم تا این مشکل رفع شود.
وی با اشاره به نشست خوب مسئولین هیئت های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان استان، افزود: نزدیک به 7 باشگاه خصوصی در رشته های بدنسازی، هالا و غیره فعالیت دارند.
آتش افروز خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی سابق با تغییر کاربری برای فعالیت ورزش های ساحلی در رشته های فوتبال، والیبال و هندبال آماده سازی می شود.
وی با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی شهرستان، افزود: واقفین در برنامه ها و ایجاد فضاهای ورزشی مشارکت نمایند.
رئیس ورزش و جوانان بافق با اشاره به انجام برنامه های اداری پیست موتور سواری و قول مساعدت سنگ آهن مرکزی، گفت: اداره ها و نهادها در زمینه ایجاد زمینه ورزش برای کارکنان و حمایت از تیم ها و رشته های ورزشی در شهرستان مساعدت و مشارکت نمایند.
سرمایه گذاری پایدار برای ورزش شهرستان، توجه بیشتر به ورزش بانوان، مشارکت خیرین در ورزش، هماهنگی بیشتر باشگاه های شهرستان با اداره ورزش، استفاده از مربیان بومی و غیره برخی از مسایل مطرح شده مسئولین هیئت های ورزشی در این دیدار بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page