ابطال انتخابات امروز در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق!!!

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
یکشنبه - 27 مهر 1393

خبرهای رسیده و تایید نشده به «بافق فردا» از ابطال رای گیری برای انتخاب نماینده کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی در هیات تشخیص صلاحیت کاندیداهای عضویت در شورای اسلامی کار این شرکت معدنی حکایت دارد

این خبر می افزاید از مجمع 2400 نفر واجد شرایط رای فقط 739 نفر در انتخابات امروز شرکت کرده اند و این عدم استقبال موجب ابطال این انتخابات گردیده است

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
داود خشم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 مهر 1393 - 12:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

افراد زیادی سعی دارند اعتصاب و اعتراض بافق را صنفی جلوه دهند.اما همه ی ما می دانیم اعتصاب صنفی برای خواسته های صنفی صورت می گیرد.
اما اعتصاب بافق یک حرکت مدنی بود با اهداف بسیار فراتر از اعتصابات صنفی.این حرکت مدنی و مسالمت آمیز مردم بافق به قدری مهم است که به شما اطمینان می دهم در تاریخ ثبت خواهد شد.
عده ای سعی کردند این حرکت مدنی را به جناحهای مختلف در داخل حکومت مرتبط سازند اما ناموفق بودند.زیرا این حرکت مدنی اهداف عدالتخواهانه ای داشت که فراتر از بازیهای جناحی بود.
این حرکت عدالتخواهانه ی مردم بافق باید استمرار یابد.یکی از بهترین شیوه های استمرار این حرکت که می تواند ابعاد ملی هم داشته باشد ایجاد تشکلهای مستقل کارگری است.
تشکلهایی که از جانب خود کارگران سازماندهی می شود و از دل یک “انتخابات آزاد کارگری”بیرون آمده است نه انتخابات فرمایشی .
اگر قدمهای نخستین ایجاد تشکلهای غیر دولتی و مستقل از طرف کارگران سنگ آهن بافق برداشته شود،افتخار بزرگی برای بافق است.
کارگران دستگیر شده در حرکت مدنی قبلی و افرادی که آن حرکت را سازماندهی کردند می توانند برای ایجاد این تشکل غیر دولتی و مستقل پیش قدم شوند.
از این سرمایه ی انسانی استفاده کنیم و منافع شهر و کشورمان را حفظ نماییم.

سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 مهر 1393 - 9:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دوست عزیز هیچ ربطی به اعتصاب ندارد و شما وامثالهم از اب گل الود ماهی نگیرید در طول اعتصابات فقط جناح های خاص با اهدااف خاص شرکت داشتند چرا اجازه نمی دادند افراد مخالف اعتصاب نیز اظهار نظر کنند تا ببیند چند نفر موافق اعتصاب هستند وچند نفر مخالف وهیچ حرکت مدنی در کار نبود فقط وفقط حکت جناح های خاص برای اهداف خاص مانند زمان خدابیامرز دهستانی

    داود خشم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 مهر 1393 - 1:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    …….اعتصاب بافق در هیچ کدام از چارچوبهای اصولگرایی و اصلاح طلبی قرار نمی گیرد.اگر از اعتصاب کنندگان بپرسی تو اصول گرایی یا اصلاح طلب.مطمئن باش به تو جواب خواهند داد این بچه بازیها را بگذار کنار.ما بافق را دوست داریم و می خواهیم فرزندانمان آینده ی خوبی داشته باشند.
    قبول دارم عده ای بودند که قصد داشتند اینطور وانمود کنند مردم بافق مخالف دولت هستند.اما خودشان می دانند اعتصاب مردم بافق وقتی بیش از 2 ماه طول کشید و همه ی چارچوبها را شکست ،تنها تیزیش به سمت دولت نیست.
    اصلاح طلب و اصول گرا تاکید داشتند نگذارید اعتراضها به شهر کشیده شود و مردم را می ترساندند.این خط قرمز هر دو گروه بود.اما دیدیم که بعد از دستگیری فرزندان بافق،مردم بافق نزدیک 16 روز در مقابل فرمانداری تجمع کردند و آنها را آزاد نمودند.
    عده ای بودند شعارهای خاص می دادند و این طبیعی بود.اما قلبها چیز دیگر ی می گفت که نیاز به بیانش نیست.
    افراد مخالف اعتصاب اگر تعدادشان قابل توجه بود می توانستند معدن را به راه بیندازند اما نتوانستند و تا زمانی که مردم بافق اجازه ندادند معدن استارت نخورد.پس مخالفین اعتصاب کم شمارند…..ح…..

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 مهر 1393 - 3:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دیدگاه آقای داود به نظر من درست ومنطقی است

ایمان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 مهر 1393 - 10:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من هم در این انتخابات فرمایشی شرکت نکردم.دیگر در هیچ انتخابات فرمایشی ای شرکت نمی کنم.

You cannot copy content of this page