اسیدپاشی در اصفهان اقدامی هدف‌دار بوده است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 10 آبان 1393

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بافق با اشاره به جنایت اتفاق افتاده در اصفهان و اسیدپاشی بر صورت زنان، اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه سعی داشتند این اقدام را به امر به معروف و نهی از منکر نسبت دهند و چهره‌های ارزشی را تخریب کنند.

وی با تاکید بر اینکه اسلام هرگز دین خشونت نبوده و نیست، خاطرنشان کرد: نمی‌توان با جنجال و هیاهو، این حرکت‌ها و این جنایت‌ها را به اسلام و چهره‌های ارزشی نسبت داد.

سلیمانی تاکید کرد: دست‌هایی پشت پرده این اسیدپاشی است که امیدواریم قوه قضائیه ابعاد مختلف آن را بررسی و عوامل را شناسایی و مسئله را حل و فصل کند.

خطیب جمعه بافق خطاب به نمازگزاران تصریح کرد: برادران و خواهران مراقب باشید زیرا استکبار در تلاش برای تفرقه افکنی و تخریب چهره اسلام است و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا از اسلام چهره‌ای خشن به نمایش بگذارد و آن را اسلام خون و خشونت معرفی کند و افکار عمومی در جهان را تحت تاثیر این توطئه‌های خود قرار دهد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز 13 آبان اظهار کرد: امسال عاشورای حسینی با روز 13 آبان مصادف شده و همه ما در این روز شعار «هیهات من الذله» را سر خواهیم داد زیرا هم پیام عاشورا و هم پیام 13 آبان، نپذیرفتن ستم و و زیر بار زور نرفتن است.

وی همچنین به تشریح واقعه 13 آبان پرداخت و خاطرنشان کرد: تبعیدها گرچه دشوار اما برای امام (ره) همواره فرصتی برای تبلیغ دین بود و امام در تبعید شاگردانی تربیت کرد که این شاگردان فعالان انقلابی شدند.

تاکید بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر، گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله میرغنی‌زاده و … از دیگر بخش‌های خطبه‌های  نماز جمعه این هفته بافق بود.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page