شیفت عصر درمانگاه تامین اجتماعی بافق دایر می شود

دسته: اجتماعی , علمی - پزشکی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 15 آبان 1393
معاون درمان تامین اجتماعی کشور عنوان کرد: شیفت عصر درمانگاه تامین اجتماعی بافق از ابتدای آذرماه دایر می شود
محمدعلی همتی درباره سفر به  شهرستان بافق، اظهارکرد: از روند ساخت و پیشرفت کار پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق بازدید کردیم.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به برنامه دوساله ساخت این مجموعه درمانی، افزود: روند پیشرفت کار در این دو تا سه هفته خوب بوده و امیدواریم در مدت تعیین شده به بهره برداری برسد.
وی با تکذیب کاهش متراژ ساختمان پلی کلینیک شهرستان، گفت: در واقع دو نوع نقشه تیپ شامل با زیرمین و بدون زیرزمین برای اجرای پلی کلنیک در سازمان داریم.
وی با اشاره به ارایه همه خدمات یک پلی کلینیک در بافق، افزود: هیچگونه تغییر متراژ و یا کاهش خدمات را در این طرح نداریم.
همتی درباره تامین متخصص برای شهرستان بافق، عنوان کرد:  جذب متخصص در کل کشور یک چالش هایی داریم ولی سازمان برای جذب نیروهای پزشک چند برنامه دارد.
وی جذب نیروهای ضریب کا را یکی از روش ها دانست و افزود:  جذب بیشتر پزشکانی که قصد گذراندن دوره طرح شان را دارند یکی از این برنامه ها است.
وی با بیان این مطلب که بحث دوم اصلاح نظام پرداخت به پزشکان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخشی از آن در کتاب ارزش نسبی خدمات مصوب، ابلاغ و عملیاتی شد و قسمتی نیز در تعرفه های درونی سازمانست که به تدریج اصلاح می شود.
همتی با بیان این مطلب که فکر می کنم به تدریج شرایط مشکل جذب متخصص در مراکز سازمان بهتر شود، افزود: برای پلی کلینیک شهر بافق نیز بطور خاص تا زمانی که ساخته می شود پزشکان لازم را جذب و استخدام کنیم.
معاون درمان تامین اجتماعی کشور درباره استقرار شیفت عصر در مجموعه درمانگاه کنونی تامین اجتماعی بافق، خاطرنشان کرد: با صحبتی که با دکتر توحیدی فر مدیر درمان استان داشتیم از آذر ماه شیفت بعد از ظهر درمانگاه تامین اجتماعی بافق فعال می شود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور و مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد برای بازدید از روند احداث ساختمان پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق به این شهرستان سفری داشتند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 16 آبان 1393 - 11:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام ضمن تشکر از تمام پرسنل تامین اجتمائی بابت زحماتتان و یک گله هم داریم از …… که چرا اینقدر سرد وعبوس با بیماردر درمانگاه برخورد میکندولی در مطب قضیه عکس میشود وافعا چرا

You cannot copy content of this page