برگزاري همايش تجليل از پيرغلامان حسيني در بافق

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 21 آبان 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعي از مسئولان بافق از 120نفر از پيرغلامان حسيني بافق در مهديه مباركه اين شهرستان تجليل به عمل آمد.
سخنران اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي خادمين و پيرغلامان تاكيد كرد: در برگزاري مراسم عزادار ي سرور سالار شهيدان به كيفيت برگزاري اهميت بدهيد نه اينكه به دنبال تعداد تفرات و جمعيت باشيد.
“حجت الاسلام حقيقت” باتاكيد بر اهميت پيوند قلبي با اهل بيت (ع) اظهار داشت: يكي از خواسته هاي خداوند از ما پيوند قلبي و صميمي با خاندان عصمت وطهارت است و ما بايد روح و جسم خود را به اين خاندان بزرگوار پيوند بزنيم.
وي در ادامه به موضوع اتحاد و همبستگي بين هيئت هاي مذهبي اشاره كرد و افزود:بايد تمام هيئت هاي فعال در شهرستان با وحدت وهم دلي به دنبال يك هدف خاص باشند.
اين روحاني هم چنين با تاكيد بر برگزاري صحيح مراسم و مجالس عزاداري عنوان كرد: برگزاري مجالس بايد با اصول و اهداف ائمه اطهار همخواني داشته باشد و نبايد بر اساس آيين و روشي كه خودمان ميپسنديم برگزار كنيم.
گفتني است برگزاري مديحه سرايي مداح اهل بيت و چاوش خواني و همچنين اهداي .تنديس به پيرغلامان حسيني از ديگر برنامه هاي اين همايش بود

 

 

 

 

New5221 New5217 New5223 New5216 New5220 New5219 New5222 New5229 New5230 New5228


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page