فراخوانی حفظ انسجام گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 28 آبان 1393

با حضور بسیجیان شهرستان بافق برگزار شد

فراخوانی حفظ انسجام گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بافق

با حضور بسیجیان شهرستان بافق فراخوانی حفظ انسجام گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق : با حضور بسیجیان شهرستان ، فراخوانی گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار گردید.
این فراخوانی با حضور بیش از سیصد نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس حوزه های محمد رسول الله(ص) و شهید قدوسی ناحیه مقاومت بسیج بافق در این ناحیه برگزار شد

IMG_1510.

در ابتدای مراسم فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به بسیجیان گردان های بیت المقدس که در این فراخوانی شرکت کرده اند این فراخوانی را جهت بالا بردن توان رزمی افراد عنوان کرد.

سرهنگ جمالی همچنین شهادت امام حسین(ع) واهل بیت و یاران باوفایشان را تسلیت عرض کرد وبرپایی هرچه باشکوه تر عزاداری ها را در نیمه دوم محرم را ضروری دانست.
در ادامه برنامه بسیجیان با حضور در کلاس امداد و نجات با نحوه رسیدگی و کمک های  اولیه امدادی به مسدوم درحال خفگی ناشی از غرق شدگی و جسم خارجی آشنا شدند

IMG_1699.

بعد از اقامه نماز در جلسه معرفت دینی حجت الاسلام مهدوی نژاد شرکت کردند و در ادامه به خواندن دعای کمیل و مداحی در سوگ سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداختند.

کلاس پدافند غیر عامل با حضور سرهنگ جمالی از دیگر برنامه های این فراخوانی بود.

در پایان بسیجیان پیاده روی  چند کیلومتری در شب را با حضور پایوران و سربازان ناحیه بافق داشتند که با چگونگی رزم شبانه و حمله به دشمن فرضی را تجربه کردند.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page