همایش ‘شکوه مقاومت’ در بافق برگزار شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 5 آذر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛اين آيين با حضور معاون فرماندار بافق، فرمانده ناحيه بسيج ، جمعي از مسئولان ، خانواده معززشهدا، بسيجيان و اقشار مختلف مردم در حسينيه سفلي اين شهرستان برگزارشد.
“احمد هژبری” آزاده هشت سال دفاع مقدس در اين مراسم ضمن اشاره به پيشرفت هاي كشور در زمينه تجهيزات نظامي گفت:امروز به بركت خون شهدا و همت بسيجيان ومتخصصان اين مرز و بوم موشك هاي ساخت كشور بدون درصدي خطا به اهداف مورد نظر برخورد ميكند.
وي با تاكيد بر اينكه امروز جنگ دشمنان به يك جنگ تن به تن تبديل شده است عنوان كرد: دشمنان ما امروز با استفاده از فناوري هاي نوين خود تا داخل منازل ما رسوخ كرده و امروز ما با يك جنگ تن به تن روبرو هستيم.
هژبري در ادامه با بيان خاطراتي از دوران اسارت خود اظهار داشت: ايثار ،پايداري و دينداري از مهمترين ويژگي بسيجيان در دوران دفاع مقدس بود.
اهداي نمادين پرچم جمهوري اسلامي ايران از سوي خانواده هاي معزز شهدا به بسيجيان و همچنين تجليل از بسيجيان برگزيده در جشنواره ابتكارات وخلاقيت ها از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

New5839 New5840 New5836 New5837 New5845 New5848 New5829


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
مرد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 6 آذر 1393 - 8:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بسیار ناهماهنگی در اجرای سرود و همچنین اهدائ پرچم بود امیدوارم در سالهای بعد بهتر از این برگزار گردد

دلداده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 6 آذر 1393 - 4:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام برگزار کردن مراسم باید حداقل در شان خود شهدا باشه اولا یا یاد واره یا همایشی برگزار نکنید یا اگر هم انجام میدهید تاثیر گذار باشد چرا که در فضای مجازی که فقط به ایراد سخنرانی پرداخته شود تاثیری روی این نسل ندارد و باید در این مراسمات طوری برنامه ریزی بشه که برای یک لحظه هم که شده اون صحنه جلو چشمان تصور گردد نه اینکه هرکه میاد فقط بپرسه پذیرایی و شوم چی میدن ؟ شوم میدن یا نه ؟ بیاید در فضای سه بعدی کار انجام بدین نه خشکو خالی واقعا فقط نخواسته باشین خودنمایی کنید احترام و ارزش شهدا بیش از ایناست بیشتر از این مایه بذارید

You cannot copy content of this page