زمین و آب علت تاخیر در پروژه مسکن محرومان بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 21 دی 1390

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد گفت: تاخیر پیش آمده در تکمیل پروژه 24 واحدی مسکن محرومان بافق مربوط به مسائل زمین و خط انتقال آب است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، غلامرضا کشاورز عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه 24 واحدی اقشار کم درآمد شهرستان بافق اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نخستین نهاد سازندگی، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدم‌هاى مثبت و ارزنده‌اى در راستای تامین مسکن محرومان جامعه برداشته است.
وی با اشاره به وضعیت طرح‌های در دست اجرای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق افزود: در حال حاضر استان یزد دارای 17 شهر با جمعیت زیر 25 هزار نفر است و بنیاد مسکن در این شهرها متولی مسکن مهر است.
کشاورز تصریح کرد: در سال جاری 3هزار و 577 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در سطح استان یزد به ‌وسیله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دست اجراست.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع این تعداد، 2هزار و شش واحد آن در سطح استان یزد به بهره‌برداری رسیده است.
کشاورز بیان کرد: در سطح استان سال گذشته نیز 624 واحد مسکن محرومان در دست ساخت داشتیم که بیشتر آنها به بهره‌برداری رسیده و تحویل افراد واجد شرایط شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد گفت: در اجرای طرح مسکن روستائیان نیز در سال گذشته صاحبان 5هزار واحد مسکونی در روستاهای استان یزد برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.
کشاورز در زمینه موعد مقرر بهره‌برداری از طرح‌هایی که توسط بنیاد مسکن استان در دست اجراست، تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها انواع مختلفی دارد که برخی از آنها، طرح مسکنی است که کارفرما بنیاد مسکن است و با توجه به مشکلات موجود از جمله کمبود مصالح و نیروی کار معمولا تاخیر دارد.
وی افزود: پروژه‌های مسکن روستایی که خود مالکان می‌سازند پیشرفت خوبی دارد و در بحث مسکن مهر که کار ساخت و ساز آنها به شرکت‌های تعاونی واگذار می‌شود با توجه به شرایط هر شهرستان شدت و ضعف دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عوامل تاخیر در پروژه 24 واحدی بافق عنوان کرد: با توجه به برنامه پیش‌بینی شده، مدت کوتاهی در اجرای این پروژه تاخیر داریم که مربوط به مسائل زمین و خط انتقال آبی بوده که از محل پروژه عبور می‌کرده است.
به گزارش فارس، پروژه 24 واحدی اقشار کم درآمد شهرستان بافق با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان در زمینی به مساحت 2هزار و 150 مترمربع به صورت آپارتمانی در چهار طبقه در حال احداث است


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 22 دی 1390 - 12:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باتشکر از مسئولینی که مسایل مرتبط با مردم را بدون پرده پوشی و با احترام به شعورمردم با رسانه ها و جراید در میان میگذارند. امیدوارم این امر در تمام ادارت و ارگانها معمول و رایج گردد تا زمینه اعتماد بیشتر مردم به مسئولین خدمتگزار فراهم شود

You cannot copy content of this page