فاز اول گازرسانی افتتاح شد/فاز دوم 65 درصد پیشرفت دارد/برای اجرای فاز سوم قرار است مناقصه برگزار شود!!!!

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
یکشنبه - 9 آذر 1393

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه افتتاح فاز اول پروژه گاز رسانی به بافق شنبه شب در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه با 63 کیلو متر لوله گذاری امروز به بهره برداری رسید.

‘منوچهر فلاح’ افزود: در این فاز یک ایستگاه TBS نصب شده که با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت، گاز مصرفی سه هزار خانوار را تامین خواهد کرد.

وی اظهار کرد: برای اجرای فاز اول پروژه گاز رسانی به بافق 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی گاز، تامین و پرداخت شده است.

فلاح، از پیشرفت 65 درصدی مرحله دوم این پروژه نیز خبر داد و افزود: فاز دوم با مساحت 95 کیلو متر لوله گذاراری در حال اجرااست.

این مسوول با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد، خاطر نشان کرد: در این مرحله نیز یک ایستگاه CGS به ظرفیت 200 هزار متر مکعب و یک ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت و همچنین یک ایستگاه حفاظت از رنگ نصب می شود.

وی، هزینه اجرای این مرحله از گاز رسانی را 100 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با راه اندازی فاز دوم این پروژه افزون بر 3.5 هزار خانوار بافقی از نعمت گاز بهره مند می شوند.

فلاح، همچنین از بر گزاری مناقصه برای اجرای مرحله پایانی پروژه گاز شهری بافق خبر داد و اظهار کرد: در مرحله سوم 100 کیلو متر شبکه داخلی انجام و 2 ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت نصب می شود و حدود چهار هزار خانوار از گاز شهری برخوردار خواهند شد.

این مسوول، هزینه اجرای مرحله سوم این پروژه را 40 میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز تامین شده و پس از انتخاب پیمانکار فعالیت گاز رسانی این مرحله را نیز آغاز خواهیم کرد.

فلاح با اشاره به اینکه در سه مرحله گاز رسانی شهر بافق در مجموع 6 هزار علمک نصب می شود، یاد آور شد: تا پایان امسال دوهزار از این علمک ها نصب و را ه اندازی خواهدشد.

وی، به خط انتقال گاز از یزد به بافق هم اشاره کرد و افزود: یکصد کیلو متر از این مسیر را با لوله هایی به قطر 24 اینچ اجرا و گاز را به این شهر منتقل کرده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اضافه کرد: خط انتقال گاز به بافق با اعتباری معادل 500 میلیارد ریال به اجرا در آمد.

گزارش خبرنگار ایرنا حاکی است، عملیات اجرایی این طرح در سال 90 آغاز شد و امروز مردم بافق پس از سال ها انتظار ، در شب میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع) مراسم افتتاح فاز اول آن را جشن گرفتند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ندای بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 آذر 1393 - 4:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقایان خصوصی سازی به کجا رسید ؟؟؟؟؟؟؟
آیا لغو آنهم پیشرفتی داشته است ؟؟؟؟؟؟؟
گاز حق مردم بافق و هر جای دیگر ایران است .اما اگر معدن بافق نباشد بافق را باید بیابان نامید که گاز کشی شده است .آیا در بیایان می توان زندگی کرد ؟؟؟؟؟؟؟
مطمئنا خیر
پس کارهای تبلیغی را رها کنید.
مردم به خوبی می دانند چه خبر است.نمی شود کسی را گول زد.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 آذر 1393 - 4:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام قضیه گاز بافق مثل مذاکره 5+1و مسئله قوانین اجرای امر به معروف و نهی از منکر مجلس شده که یه عده سرگرم بشن یه عده کار دیگه بکنند

. این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 آذر 1393 - 9:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گاز آمد نان رفت
قمت نان از فردا 30 درصد گران می شود.
http://www.alef.ir/vdcaewnuy49nmo1.k5k4.html?250934

حسبن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 آذر 1393 - 3:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با امدن گاز مطالبات مردم فراموش نشود اقای فرماندار لطفا ازخواب بیدارشوید

You cannot copy content of this page