اعتماد به جوانان تضمین رشد و تعالی جامعه است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 22 دی 1390

 

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: اعتماد به جوانان و استعدادها و توانمندی‌های آنان رشد، توسعه و تعالی جامعه را تضمین می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین ندافیان  در گردهمایی جوانان و نوجوانان موسسه هیئت منتظرالمهدی بافق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این موسسه به نقش جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: هر جا به جوانان اعتماد کردیم، موانع برداشته شده و به پیشرفت‌های چشمگیری در آن حوزه و صحنه دست پیدا کرده‌ایم.
وی با اشاره به ویژگی‌ها و توانمندی‌های جوانان و نوجوانان بافقی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان دارای انرژی، امید و ابتکار هستند و برای رسیدن به قله‌های کمال و ترقی باید حس اعتماد به نفس و خودباوری این قشر تقویت شود.
ندافیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نقش جوانان و نوجوانان را در این عرصه حائز اهمیت دانست و بر حضور آگاهانه این قشر از جامعه در انتخابات آتی مجلس در 12 اسفند ماه تاکید کرد.
وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تمام انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به دست مردم و با حضور مردم برگزار شده است، اظهار داشت: در انتخابات دولتمردان تنها مجریان قانون و برگزاری سالم انتخابات هستند و تمام فرآیندهای انتخابات با حضور مردم انجام می‌گیرد.
ندافیان با اشاره به دسیسه‌های دشمنان بیان کرد: این بار نیز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و بدخواهان را خنثی خواهند کرد.
فرماندار بافق در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از بزرگراه یزد به بافق، بهره‌برداری از راه‌های مواصلاتی با شهرها و استان‌های همجوار و خیابان‌ها و بلوارهای جدید، پارک کوهستان و بوستان ورودی شهر، ایستگاه فرستنده دیجیتال صدا و سیما، گازرسانی و کارخانه فولاد و ده‌ها طرح و برنامه دیگر در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تحولی عظیم در بافق خواهیم بود.
مدیر موسسه هیئت منتظر المهدی بافق نیز در این مراسم با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات این موسسه فرهنگی، مذهبی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، پیشنهاداتی در راستای بهبود فضای فعالیت‌های این موسسه ارائه داد و با توجه به ظرفیت جوانان و نیازهای این قشر عظیم، خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page