پيام فرماندار بافق به مناسبت 16 آذر

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 16 آذر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ به مناسبت فرا رسيدن 16 آذر ماه روز دانشجو فرماندار بافق در پيامي اين روز تبريک گفت.

در این پیام آمده است :

آنچه روز دانشجو را در تقویم مناسبت های انقلاب اسلامی به فراموشی نسپرده است گراميداشت شانزدهم آذر است که همواره ياد آور روحيه ي استکبار ستيزي ، عدالت طلبي ، آرمان خواهي ، مطالبه گري ، تلاش و کوشش و جانفشاني دانشجويان براي سربلندي و عزت ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف است .

16 آذر ماه يادآور يك روز بزرگ تاريخي است. روزي كه دانشجويان به صحنه آمدند و به رغم فضاي بسته سياسي و خفقان حاصل از كودتاي 28 مردادماه، در مقابل استبداد و استكبار ايستادند .

آري ، حضور جدي و تأثيرگذار دانشجويان در انقلاب اسلامي موضوع پوشيده‌اي نيست و رويداد‌هاي مهم تاريخي به خوبي نشان مي‌دهد كه جنبش دانشجويي در ايران همواره نقش خود را ايفا كرده است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دانشجو اميد آينده و ذخيره حياتي کشور است که بي شک دست يافتن ايران اسلامي به جايگاه اول اقتصادي ، علمي و فناوري در سطح منطقه و جهان و دستيابي به بالاترین درجات علمی با اهتمام جدي دانشجويان بدست مي آيد .

اینجانب با درود بر روح بلند شهدای دانشجو ،این روز حماسی را گرامی داشته به این امید که با بهره‌گیری‌گیری از آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید ، کشور عزیزمان در مسیر پیشرفت و نوآوری ترفیع یابد و روشنای امید را در سرتاسر گيتي نظاره گر باشد.

 

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

os7ip7vlmt5ef7jtk6ql


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
عشق ابادی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 آذر 1393 - 9:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت جناب طلایی عزیزمشتاق دیدار شما هستیم خسته نباشید.ما هنوز خوبی هایتان را مطرح می کنیم

You cannot copy content of this page