دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با فرزندان شهداء

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 آذر 1393

   دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با فرزندان شهداء

به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با فرزندان  دانشجوی دو تن از شهدای شهرستان، دیدارکردند.

DSC01474

حسین برزگری _ مسئول امور شاهد و ایثارگر واحد بافق _ ضمن اعلام این خبر گفت: همه ساله برای قدردانی از صبر و استقامت خانواده معزز و محترم شهدا، برنامه دیدار با آنان را داشته ایم و امسال نیز در روز 16 آذر، به همراه رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید بافق، با خانواده دو تن ازشهدای گرانقدر دفاع مقدس دیدار کردیم.

DSC01465

وی افزود: در این برنامه به منزل فاطمه السادات ميرهدايي( فرزند شهيد سيدحسين ميرهدايي) و فرهاد و فهيمه درندي (فرزندان شهيد عباسعلي درندي) که از دانشجویان دانشگاه نیز هستند؛ رفته و ضمن قدردانی از جانفشانی و ایثار آن بزرگواران و سپاسگزاری از صبر و صلابت خانواده آنها، در گفتگویی صمیمی؛ در جریان مسائل درسی و آموزشی فرزندان شهید قرار گرفتیم .

DSC01484

در این دیدار رئیس دانشگاه نیز ضمن قدردانی از ایثار شهیدان گفت: هر چه داریم به برکت خون مطهر شهداست و باید تلاش کنیم تا جوانان و دانشجویان را هر چه بهتر و بیشتر با راه و اندیشه شهیدان انقلاب و دفاع مقدس آشنا کنیم .

DSC01480


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page