آهن بافق نامی که در فوتبال ایران از او بیشتر خواهیم شنید

دسته: ورزشی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 11 تیر 1391
آهن بافق نامی که در فوتبال ایران از او بیشتر خواهیم شنید

شنیده هایی از تیم فوتبال سنگ آهن بافق که به جای تربیت ،قراره به عنوان نماینده استان در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور شرکت کند.

مهدی جاور -سرویس ورزشی یزد فردا:شنیده ها حکایت آز آن دارد که :سنگ آهن بافق با تحویل تیم فوتبال تربیت یزد ،به دنبال حضور پر قدرت در رقابت های لیگ یک است که در این راستا نیز ،حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق نگاهی ویژه به این حرکت عظیم  ورزشی داشته  و از آنجایی که  ایشان اهمیت خاصی به نسل جوان و آینده آن ها در این خطه کویری دارند ،تحول جوانان در عرصه فوتبال بافق را با تیم بزرگ سنگ آهن خواستار شده  و مورد لطف و عنایت خود قرار دادند.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که :عسکری مدیر عامل سنگ آهن بافق ،به دنبال آن است که تیم را راهی مسابقات کند که تیم لیگ برتری لقب بگیرد و چون تیمهای هندبال و والیبال ،که در سالهای نه چندان دور خوش درخشیدند ،تیم فوتبال سنگ آهن نیز خوش بدرخشد و در فوتبال کشور زبا نزد خاص و عام شود.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که :فیروز کریمی مربی نام آشنای فوتبال کشورمان از وضعیت و امکانات باشگاه آهن بافق و کلیه مواردی که مربوط به یک تیم لیگ یکی می شود ،بازدید نموده و ازهمه چیز ابراز رضایت نموده به جز زمین چمن آهن شهر که نسبت به رفع نواقص و تغییر ات در وضعیت موجود ،نکاتی را گوشزد نموده ،تا اقدامات لازم صورت گیرد.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که :با نبود عسکری که در سفر زیارتی خانه خدا به سر می برد ،فعلا کاظمی به عنوان مدیر عامل باشگاه  آهن بافق فعالیت می کند. لازم به ذکر است کاظمی از اعضای فعلی هیئت مدیره سنگ آهن می باشد.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که :عده ای ،که در هر صورتی ساز مخالف می زنند مدتی است که شایعاتی را مطرح می کنند که تربیت با همان اسم قبلی و در یزد به میدان می رود و حتی قرار است که بدهی های قبلی تیم تربیت را سنگ آهن پرداخت کند. ولی آن طور که شنیدیم :سنگ آهن ،به با فق تعلق دارد و در بافق به میدان می رود و بدهی های تربیت به عهده مدیران سابق واگذار شده و تنها چیزی که ،آن هم به شکل مشروط پذیرفته شده ،حکایت قرار داد 6بازیکن یزدی تربیت است که یک سال از مدت قرار دادشان باقی مانده و جذب آن ها منوط به پذیرش  آن ها توسط سرمربی و قرار گرفتن در تاکتیک تیمی، اعلام گردیده است.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که :6بازیکن مطرح تربیت که قرار داد 2ساله با باشگاه داشته اند ،سید محمد حسینی ،مهدی طائفی ،مهران درویش ،محمد رعیت ،لواسانی و زارع هستند که اگر سرمربی جدید آن ها را بپسندد، با سنگ آهن خواهند بود مگرنه در اختیار مدیران باشگاه تربیت ،قرار می گیرندو حساب و کتاب آنها به باشگاه آهن نیز ربطی نخواهد داشت.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که : دکتر میرزایی قائم مقام شرکت سنگ آهن به عنوان رئیس هیئت مدیره جدید باشگاه آهن بافق معرفی شده است.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که :دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه آهن بافق را احمد طلایی مشاور مدیرعامل سنگ آهن ( نایب رئیس باشگاه آهن) و ماشاءاله تفکری (عضو و سخنگوی باشگاه)، ومحمد رضا کاظمی (عضو و مدیر عامل موقت باشگاه)،محمد رضا میر زایی رییس حسابداری شرکت سنگ آهن بافق (خزانه دار باشگاه آهن) تشکیل می دهند.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که:در چند روز آینده افرادی از تهران به بافق سفرمی کنند تا نسبت به مرمت زمین چمن آهن شهر اقدام نمایند و همه چیز ،برای انجام مسابقات ایده آل باشد.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که:گزینه اول مربیگری در سنگ آهن بافق فیروز کریمی است اما اگر به توافق نرسد گزینه هایی چون  نامجو مطلق ،فرشاد پیوس، مجید جلالی ،حمید استیلی و..مد نظر است اما انتخاب سرمربی نیز به عملکرد مربیان بستگی دارد که شانس مجید خان جلالی از همه بیشتر است.
شنیده ها حکایت آز آن دارد که:عده ای به دنبال جو سازی و عدم نتیجه گیری آهن بافق هستند اما استقبال بی نظیر جوانان بافقی از فیروز کریمی ،عطش عشق جوانان این خطه را به فوتبال می رساند و حمایت امام جمعه بافق ، حجت الاسلام سلیمانی ، همه حکایت آن است که همه باید دست به دست هم دهند به مهر و مهربانی ،تاآهن بافق پیروز و سربلند گردد.و نام بافق یزد در آسمان ایران بدرخشد.

باید منتظر بود

تا بعد…..


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 تیر 1391 - 1:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقايان چرا نمي فهميد كه اگر سود اور بود به سنگ اهن نمي دادند تازه يكساله

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 تیر 1391 - 6:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام . باعث تأسف هست این اشخاص با داشتن چندین پست باز هم جا را برای مشغول شدن جوانان بافقی باز نمی کنند.

حجت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 13 تیر 1391 - 6:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این جاور کیه مثل اینکه بافقی نیست واز وضع بافق خبرنداره ،نه جانم این طورها هم که تو می گی اصلا خبری نیست

You cannot copy content of this page