افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان با حضور تابش در اردکان

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
یکشنبه - 11 تیر 1391

 

یزدفردا :با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ، پنج طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ احداث شش پروژه جدید به زمین زده شد.

همزمان با اعیاد شعبانیه و با حضور نماینده مردم اردکان،امام جمعه،فرماندار،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان ،پنج پروژه میدان شهدا، بازارچه میرزا هادی و آب انبار صدر مزرعه سیف، خیابان سیدالشهداء(ع) وآب انبار شهریار شریف آباد با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و کلنگ احداث پنج بوستان محله دیلم،جنت آباد،شهرک بسیجیان، خیابان نواب ، شهرک امام هادی(ع) و بازارچه محلی جنت آباد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به زمین زده شد.

نماینده مردم اردکان در آئین افتتاح این پروژه ها، با تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از تلاش شورا، شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری، تقارن افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی با این ایام را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد هر ماه و متناسب با نیاز شهرستان و بخصوص محلات ، پروژه های جدید به مرحله اجرا و بهره برداری برسد.

“محمدرضا تابش” در هنگام افتتاح بازاچه سنتی میرزاهادی مزرعه سیف، با اشاره به پیگیریهایی که منجر به طرح و تصویب پروژه احیا و مرمت مجموعه فرهنگی-تجاری كاروانسرای سلطان العلما در جریان دور سوم سفر هیات دولت به استان شد، از مسئولان ذیربط استان و شهرستان خواست تا تلاش بیشتری جهت اجرایی شدن این پروژه معطوف نمایند.

امام جمعه اردکان نیز با بیان اینکه عمران و آبادانی در توسعه شهرها نقش مهمی دارد، بر زیباسازی شهر اردکان تاکید و عنوان نمود که باید برنامه‌های مختلفی در این راستا تدوین و اجرایی شود

شهردار اردکان در  مراسمات ، با اشاره به پروژه های راه اندازی شده و طرح های آغاز شده گفت: احداث میدان شهدا به مساحت 700 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال با هدف زیباسازی میدان و زیرگذر و تجهیز مبلمان شهری طی دو ماه انجام شد.

“محمدعلی مروتی” همچنین خیابان سیدالشهدا (ع) به طول دو کیلومتر و اعتبار 4میلیارد ریال حدفاصل میدان چادرملو تا کارخانه سیدالشهدا، مرمت و بهسازی بازارچه میرزاهادی مزرعه سیف با مساحت 4 هزار مترمربع و با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریال طی 18 ماه ، مرمت و بهسازی آب انبار شهریار شریف‌آباد و آب‌انبار صدر مزرعه سیف هر کدام با مساحت 550 مترمربع و با مجموع اعتبار 600 میلیون ریال و طی 75 روز را از پروژه هایی برشمرد که به بهره برداری رسید.

وی از آغاز عملیات احداث بازارهفتگی جنت آباد با مساحت 4 هزار مترمربع و اعتبار یک میلیارد ریال ، احداث پنج بوستان شهری در محلات جنت‌آباد، دیلم، خیابان نواب، شهرک بسیجیان و شهرک امام هادی (ع) با مساحت تقریبی 300 تا 500 مترمربع و بنا به مساحت با اعتبار 500 تا 700 میلیون ریال خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page