جلسه شورای اداری شهرستان بافق برگزار شد

دسته: اخبار ویژه , عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 11 دی 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق یادبود چهار شهید مفقود الاثر شهرستان با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولان ادارات بافق در محل فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه بافق ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در خصوص شخصیت این امام گفت:بنی عباس در دوران خلافت خود به این باور رسیده بود که اگر فرزندی از امام حسن عسکری(ع) به دنیا بیاید و ضمام امور را در دست بگیرد ، قطعا پایان ظلم و حکومت بنی عباس است ] به همین دلیل امامان معصوم را به طرق مختلف به شهادت رساندند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی به برنامه های امام حسن عسکری (ع) در این دوران اشاره کرد و گفت: این امام سه برنامه از جمله مبارزه با خرافاتی که وارد اسلام شده بود ، جلوگیری از پراکندگی شیعیان و در نهایت امامت امام زمان و غیبت ایشان خبر داد.

فرماندار بافق نیز ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (عج) و عرض تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) از مزین شدن جلسه شورای اداری شهرستان به نام چهار شهید مفقود الاثر خبر داد و گفت: شهیدان والا مقام “محمد جواد رایگان ، ابوطالب احمدیه ، عباس رحمانی و ابراهیم زمانی” امروز نام و یادش زینت بخش جلسه است شهیدانی که تاکنون پیکرهای پاکشان به جمع خانواده معظم این عزیزان باز نگشته است.

وی ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق ملت با رهبر انقلاب ، از حرکت و حضور حماسی مردم در سراسر ایران خبر داد و اظهار داشت : مردم در جهت دلدادگی به امام حسین (ع) و پیام عاشورا یک حرکت انقلابی انجام دادند و برای دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام در صحنه حضور پیدا کردند.

“سید مهدی طلایی مقدم” از نهم دی به عنوان یک نماد برای بصیرت و آگاهی روزهای تاریخی ملت ایران یاد کرد و گفت : پس از جریانات نهم دی با توجه به مدیریت با بصیرت رهبر معظم انقلاب و لبیک گفتن ملت به ندای رهبری در خصوص اتحاد و همبستگی و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری منجر به حماسه ی دیگر شد که از دل این بصیرت و حماسه دولت تدبیر و امید بیرون آمد.

وی از جلسه شورای اداری به عنوان یک جلسه هماهنگی و همفکری بین ادارات شهرستان عنوان کرد و تصریح کرد : عمده مسائل مهم شهرستان پیگیری و اجرای طرحهایی از جمله بزرگراه یزد – بافق ، گاز رسانی ، کارخانجات جوار معدنی و فولادی ، فاضلاب شهری ، پلی کلینیک تامین اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت جامعه و بیمارستان بافق می باشد که الحمدالله با تعامل خوب و سازنده ای که بین مسئولان استان و شهرستان وجود دارد انشاالله با بهره برداری این طرح ها گامی در توسعه شهرستان و ارتقا، رفاهیات همشهریان برداشته شود.

نماینده عالی دولت در بافق از همدلی و تعامل خوب و موثر مجموعه فرمانداری و شهرستان با نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد و عنوان کرد : با پیگیری ها و بازدیدهای خوبی که نماینده محترم در خصوص پروژها و طرح های عمرانی در مرکز استان و کشور داشتند و تعامل ایشان با فرمانداری ، امام جمعه و مسئولان امیدواریم هر چه سریعتر شاهد بهره برداری از پروژه ها در سطح شهرستان باشیم.

طلایی مقدم در ادامه از اخذ مجوز 2درصد عوارض فروش سایر معادن شهرستان توسط معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت خبر داد و در ادامه گفت : 70درصد از اعتبارات استانی ادارات بافق تخصیص داده شده است و از مدیران ادارات می خواهم که در جذب این اعتبارات کوتاهی نکنند.

در ادامه این نشست پس از بحثو تبادل نظر در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر ، برخی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به فعالیتها و عملکرد اداره متبوع خود گزارشی ارائه کردند.

IMG_3075 IMG_3093 IMG_3097 IMG_3118 IMG_3138


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
اقتصاد دان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 11 دی 1393 - 2:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دوستان خبر زیر را بخوانید :
تاریخ انتشار : 93/10/07
http://ilna.ir/news/news.cfm?id=236616
معدن طلا ورشکست شده و کارگران آن بیکار شدند.
این دیگر از عجایب دنیای اقتصاد است که یک معدن طلا ورشکست می شود و کارگران آن اخراج می شوند و دست به خودکشی می زنند.
در دنیای امروز تقاضا برای طلا وجود دارد .کشورهای چین و روسیه در حال افزودن به ذخیره های طلای خود هستند زیرا خود را برای جنگ آماده می کنند.
چین برای جنگ اقتصادی
روسیه برای جنگ نظامی
حال در این دنیایی که اینقدر تقاضا برای طلا وجود دارد معدن طلایی در ایران ورشکست شده و تعطیل می شود.
خودتان بدانید به زودی بر سر معدن سنگ آهن بافق و کارگران آن چه خواهد آمد.

You cannot copy content of this page