پیشرفت و تعالی هر جامعه در گرو پیشرفت جوانان آن جامعه است و این قشر بازوی توانمند سازندگی در هر جامه هستند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 12 تیر 1391

به مناسبت روز جوان ؛

به همت شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان بافق همایش خانواده روابط عمومی های ادارات شهرستان بافق برگزار شد .

، “سیدعبدالمجید قائم محمدی” مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در این همایش که با حضور جمعی از مدیران و خانواده مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان در تالار آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد با گرامیداشت هفته جوان و تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت : جوانان به عنوان نیرویی فعال و پویای دارای نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت علمی ، فرهنگی ، اجتماعی نظام دارند که برای تحقق هر چه بهتر این نقش پرداختن به دغدغه های فکری این قشر ضرورتی اجتناب ناپذیر است .

وی با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به نیازهای جوانان و رسیدگی به مشکلات و اوقات فراغت آنان تاکید کرد و افزود: پیشرفت و تعالی هر جامعه در گرو پیشرفت جوانان آن جامعه است و این قشر بازوی توانمند سازندگی در هر جامه هستند.

مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزدهمچنین در ادامه سخنان خود به نقش روابط عمومی ادارات اشاره کرد و بیان داشت : برقراري تعامل سازنده و موثر در عصر حاضر از ضروریات انكار ناپذير  توسعه پايدار و همه جانبه  است.

قائم محمدی خاطر نشان کرد:روابط عموميها  به عنوان رابط بین جامعه و سازمان  و پل ارتباطي مردم و مسئولين مي توانند نقش تعيين كننده اي را در برقراري ارتباط سازنده بين بدنه سازمان و آحاد مردم ايفا نمایند.

علی حسن پور


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page