مصوبات کارگروه کاملا قانونی است

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 20 دی 1393

شب گذشته مورخ 19 دیماه 93 جلسه ارائه گزارش کارگروه پیگیری خواسته های مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی  بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع بافق برگزار گردید.

در ابتدا حسن امیرزاده  دبیرکار گروه گزارشی از روند کار توسط کار گروه ارائه داده و بیان داشت  مشکلاتی که هست با حضور مردم باید شفاف شود  وبا پشتبانی آنها حل گردد.

وی خاطر نشان کرد: جلسات کارگروه نتیجه خوبی داشته و حضور مسئولین در این جلسه و همچنین 2 درصد عوارض اخیر از تلاش این کارگروه و دیگر مسئولین می باشد.

مصوبات کارگروه کاملا قانونی است

در ادامه دخیل عباس نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر قانونی بودن این مصوبه گفت:

این مصوبات کاملا قانونی است ،مغایرتی با قانون ندارد و به  امضاء شورای تامین استان،شهر ومسئولین کشوری رسیده و باید اجرا شود.

خوراک مجتمع فولاد بافق (ابویی) تامین گردد

زارع زاده در ادامه گفت:هم اکنون این مجتمع فولادی در شهرستان بافق بزرگترین پروژه است و از مردم می خواهیم از نزدیک از این مجتمع بازدید داشته  باشند تا میزان سرمایه گذاری ابویی را مشاهده نمایند.

نماینده مردم بافق ادامه داد:مشکل کنونی این فولاد تامین خوراک می باشد که وجود مافیای فولاد مانع رفع این مشکل میشود و بنده شخصا این موضوع را از وزیر سوال خواهم کرد.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیات دولت در آینده به استان یزد و بلاتکلیفی  28/5 درصد شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و پیشنهادات قابل بررسی ابویی تاکید کرد:جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری قول داده است تا در این سفر مشکل 15 و 28/5درصد را حل نماید.

مخالف طرح بهره مالکانه هستیم

دخیل عباس زارعزاده در ادامه بیان داشت:بنده و آقای جوکار مخالف طرح بهره مالکانه هستیم و اجرای این طرح به معنی  واریز درآمدها به خزانه دولت و اختصاص میزان کمی از آن مالیات ها به استان  و شهرستان ها می باشد.

نماینده مردم با اشاره به آنومالی های شهرستان بافق اظهار داشت: بحث انومالی ها و مالکیت آنها باید  مشخص گردد و ما اجازه نخواهیم داد چاه گز را به کسانی واگذار کنند  که در آینده خوارک اصفهان واهواز شود .

این نماینده در پایان ضمن اظهار تاسف از نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور گفت:به فرموده رهبر می خواهیم اقتصاد مقاومتی اجرا کنیم  ولی دراین کشور به خصوص استان یزد که در کار وخلاقیت بی نظیرند معدن کوشک مواد اولیه را خام فروشی کرده ،در خارج فرآوری شده  وکارخانه ذوب روی که در همین منطقه است باید دوباره از خارج از کشور خوراک کارخانه اش را وارد کند سوالم این است که آیا اینها معدن را خریدند یا حق استخراج دارند؟

بافق خبر


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسین2 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 دی 1393 - 2:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا جای تاسف دارد برای مردم بافق اکثر کسانی که دیشب در مسجد جامع بودند حرفهای دخیل عباس را به نوعی ریشخند کردن مردم می دانستندو بیشتر به شوخی شبیه بود تا واقعیت . یعنی نماینده شهر ما هنوز متوجه نشده که واگذاری 28/5 درصد به فولاد خوزستان قطعی شده؟اقای دخیل عباس از کدام 15 درصد حرف میزند؟چه کسی قرار است ان را به بافق بدهد؟ صندوق بازنشستگی که مالک71/5 درصد است یا فولاد خوزستان که مالک 28/5درصد است؟مگر دولت می تواند چیزی را که مال خودش نیست به جایی ببخشد؟ ان موقع که سنگ اهن دولتی بود هم نمی شد درصدی به شهر داد چه رسد که حالا معدن مالک خصوصی دارد.تمام حرفهای دیشب تکرار خسته کننده مکررات بود باز هم خدا پدر اقای صباغیان را بیامرزد که حساب خودش را از دیگران جدا کرد و حقیقت را به مردم گفت وان هم این بود که هیچ چیزی قرار نیست به شهر بدهند.چرا هیچ کدام از اقایان جوابی برای صباغیان نداشتند؟چرا اجازه سوال پرسیدن به مردم را نمی دادند؟همین سایت بافق فردا و دیگر سایتهای بافق و خبرنگارانشان چرا هیچ سوالی از اقایان نپرسیدند که اگر 28/5درصد واگذار نشده پس چرا در سایت خصوصی سازی واگذاری قطعی ان اعلام شده است؟اقای صباغیان گفت که اقای ابویی گفته که به من اجازه نمی دهند فولاد بافق را ادامه بدهم چرا هیچ کس جوابی برای این حرف نداشت؟چرا اصرار داشتند اقای صباغیان زودتر حرفهایش را تمام کند؟اصلا بحث جاده بافق و گاز چه ربطی به موضوع سنگ اهن دارد؟اینها که تعهد هر دولتی نسبت به مردمش است؟ مگر شهرهایی که معدن ندارند جاده و گاز ندارند؟به قول اقای صباغیان حضور اقای نجفی در سنگ اهن نشانه خیلی از چیزها است.صندوقی که پول حقوق نیروهای خودش را ندارد چطور می خواهد برای بافق کار کند؟بس کنید این خیمه شب بازی را و بیش از این مردم را بازی ندهید.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 دی 1393 - 8:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب اقای حسین ؟؟؟اگر بخواهی واقعیت را بدانید حدود ده ماه پیش سایت محترم بافق امروز کارهای آقای صباغیان را برای خوانندگان محترم توضیح دادند چه بلایی بر سر بافق آوردند و خواهند آورد به به بایگانی سایت بافق امروز مراجعه کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 دی 1393 - 9:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در همه جای دنیا دولتها ، برق،آب،گاز ،جاده،پل و … احداث می کنند اما اینهمه تبلیغات انجام نمی شود.بعد از قریب به 40 سال تازه قرار است بافق گاز کشی شود.مسولین چنین می نمایند که انگار شق القمر صورت گرفته.
متاسفانه وضعیت اقتصادی مردم خراب است،فقر و بیکاری افزایش یافته است .در اثر ندانم کاریها و بی تدبیریها،روستاها به علت کم آبی خالی از جمعت شده و روستاییان در حال مهاجرت به شهرها هستند.به گونه ای که در شرایط فعلی در کلان شهرها ما نزدیک به 15 ملیون حاشیه نشین داریم.
وظیفه ی دولت این است که اشغال ایجاد کند اما دولت در این امر موفق نبوده است.به گونه ای که مردم دیگر به هیچکدام از جناحهای اصولگرا و اصلاح طلب اعتمادی ندارد .
فساد به تضاد طبقاتی دامن می زند و تضاد طبقاتی ناامنی ایجاد می کند.
در قضیه ی کارگروه هم همینطور است.دیگر همه می دانند که مسئولینی مثل دخیل عباس و … فقط شعار می دهند و حرفهای متناقض می زنند.پس نباید انتظار داشت کاری برای مردم انجام دهند.حتی اگر بافق از خود هم نماینده ای در مجلس داشت اتفاقی نمی افتاد زیرا این باندهای فساد نمی گذارند آب خوش از گلوی مردم پایین برود و همه ی سرمایه ها را می بلعند.
تنها بافق با مشکل روبه رو نیست بلکه اکثر شهرهای ایران با فساد و بیکاری روبرو هستند .پس ریشه کن کردن فساد و مافیا عزمی ملی می خواهد که تنها در سایه ی همبستگی شهرها ممکن است.
آنچه در ایران اتفاق می افتد خصوصی سازی نیست،اختصاصی سازی است.

mohsen این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 21 دی 1393 - 4:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
با تشکر از مسئولین کار گروه که با برگزاری و حضورشان در این جلسات باعث دل گرمی مردم می شوند
دوستان عزیز کانون بازنشستگان فولاد بجز شرکت سنگ آهن مرکزی چنیدن معدن و کارخانهای دیگر راهم با استفاده از رانت تصاحب کرده و همگی از سودهی خوبی برخوردار هستند که نیاز خوراک خود را در چرخه فولاد کوره بلند برای همیشه تامین کرده اندبخاصر سرپوش گذاشتن این افتضاح شرکت تو بردن زیر نظر اداره کار و تعاون. و جالب است با فرایندخوصوصی سازی معدن دولتی شده است. دوستان عزیز خوشبختانه خوراک اصلی آنها که حدود1/3 آهن ایران است در زمینهای بافق خوابیده. به نظر اگر بخواهیم در گرفتن مصوبات موفق باشیم همشهریان عزیز باید توجه داشته باشندتا با حضور در جلسات از مسئولین مان نخواهیم هیج بند و مصوبه ای به شهرمان نخواهند دادتا مردم از آقای صباغیان و مسئولین نخواهند اونها هم نمی توند از آقای عسکری بخوا ن تا از آقای عسکری نخواهنداوشونم نمی تونه از کانون بازنشستگان بخواد. اگر کانون به تعهدات خود عمل نکرد اون موقع مردم شهر باید فکری به حال اونایی که قول میدن و عمل نمیکن ورداره.تا معلوم بشه چه کسانی آرامش فکری و روحی مردم را به هم می ریزند.

You cannot copy content of this page