جشن میلاد پیامبر اکرم (ع) به مناسبت هفته وحدت

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 22 دی 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسم جشنی وی‍ژه کارکنان و اعضاء هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، جمعی از مسئولان ، اساتید و دانشجویان شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت ، دانشجویان را عاملان اصلی توسعه در هر جامعه‌ای خواند و اظهار داشت: دانشجویان وظیفه دارند که در توسعه همه‌جانبه جامعه نقش اصلی و اساسی خود را در تمام زمینه ها بخصوص علم و دانش ایفا کنند.

” سید مهدی طلایی مقدم ” با اشاره به توسعه همه جانبه شهرستان بافق در حوزه صنعت ، کشاورزی و گردشگری گفت: توسعه علمی جامعه بر دوش دانشجویان می باشد و دانشجویان با انجام پژوهش‌های کاربردی و تاثیرگذار می توانند در روند پیشرفت شهرستان نقش بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به شعار امسال یکی از مهم‌ترین رسالت انقلاب اسلامی ایران را کار فرهنگی دانست و افزود : مسئله فرهنگ از مسائل مهم جامعه است و توسعه اقتصاد شهرستان به فرهنگ‌ بستگی دارد به طوری که اقتصاد و فرهنگ مکمل یکدیگرند.

در ادامه “حمید رضا قنبری زاده” رئیس دانشگاه علمی کاربردی مرکز بافق به ارائه گزارشی از فعالیتها و عملکرد این واحد دانشگاهی پرداخت.

گفتنی است اجرای ورزش پهلوانی ، سرود ، حرکات ورزشی ، نمایش و اهداء لوح و هدیه به اساتید و دانشجویان برتر از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری این جشن بود .

IMG_4319 IMG_4347 IMG_4350 IMG_4363 IMG_4368 IMG_4385 IMG_4451 IMG_4491


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا پورامینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 24 دی 1393 - 8:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تجلیل از دانشجویان واساتید این دانشگاه در ایامی که معطر به رایحه دل انگیز رسول مکرم اسلام است نشان از همت بلند مجریان ودست اندر کاران به ویژه ریاست محترم این مرکز فرهنگی اقای مهندس قنبری دارد دستان خدوم شما را به گرمی میستاییم وبه شما خدا قوت میگوییم توفیق رفیق راهتان باد

You cannot copy content of this page