ديدار فرماندار بافق با مدير عامل راه آهن جمهوري اسلامي ايران

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
شنبه - 27 دی 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در ديدار فرماندار بافق با مدير عامل راه آهن كشور در خصوص مسائل ريلي شهرستان بافق گفتگو شد .

فرماندار بافق در اين ديدار با اشاره به پتانسيلهاي ريلي و توانمندي هاي نيروي انساني شهرستان بافق گفت : شهرستان بافق با توجه به قرار گرفتن در پنج راه ريلي كشور و داشتن نيروي انساني آموزش ديده و توانمند به عنوان يكي از نقاط استراتژيكي كشور به حساب آمده كه مي طلبد مورد توجه ويژه قرار گيرد.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به وضعيت ايستگاه راه آهن بافق گفت: ايستگاه راه آهن بافق با توجه به قدمت و كوچك بودن ايستگاه مي طلبد كه براي رفاه حال مسافران نسبت به توسعه و بهسازي ايستگاه و يا احداث ايستگاه جديد اقداماتي صورت گيرد .

وي در ادامه به افزايش سهميه قطار مسافربري بافق – مشهد و تغيير ايستگاه قطار اتوبوسي مشهد – طبس تاكيد كرد و خواستار تغيير مبدا از طبس به بافق شد تا با اين اقدام مسافران طبس و بافق بهره مند شوند.

طلايي مقدم از موافقت مدير عامل راه آهن كشور در خصوص تكميل صنايع جوار ريلي خبر داد و افزود : تكميل و توسعه طرح هاي جوار ريلي به ويژه در زمينه توسعه قطعات ، واگن سازي و گسترش تعميرات با مشاركت بخش خصوصي از خواستهاي شهرستان بود كه پور سيد آقايي موافقت راه آهن كشور را اعلام كرد.

فرماندار بافق در پايان به توسعه كارخانجات اساس لكوموتيو و راه اندازي مجدد مركز هزينه بافق اشاره كرد و گفت: با توجه به حضور وزير محترم تعاون ، كار و رفاه اجتماعي مي طلبد كه مجموعه كارخانجات مجدد راه اندازي شده تا با اين اقدام شاهد تعميرات اساسي لكوموتيو هاي GE و GM در شهرستان باشيم.

گفتني است در اين ديدار كه معاون بهره برداري راه آهن كشور ، “حسن اميرزاده” رييس شوراي اسلامي شهرستان و “محمد عباسي” نائب رئيس شوراي شهر حضور داشتند “پور سيد آقايي” مدير عامل راه آهن كشور پيرامون درخواست هاي شهرستان قول مساعدت و موافقت راه آهن را اعلام كرد .

photo_2015-01-17_13-13-56


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 دی 1393 - 2:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از پیگیریهای ارزشمند جناب فرماندار تشکر مبکنیم امیدوارم موفق باشند

بومی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 دی 1393 - 10:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای طلایی از پیگیری های شما متشکریم
با اینکه بومی نیستید خداییش دنبال مشکلات بافق هستید و می دونم می خواهید کاری بکنید البته اگر برخی بگذارند.
با قدرت ادامه دهید خدا پشت و پناهتان و این را بدانید کسانی که دارن سنگ اندازی می کنن دلشون به حال خودشون می سوزه نه به حال شهر ……….

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 دی 1393 - 10:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فرماندار خسته نباشی راه توسعه شهر فقط جوار معدنی نیست ممنون که از جوار ریلی غافل نشدید مثل گذشتگان

علي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 دی 1393 - 8:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقاي فرماندار راه توسعه شهر فقط سنگ اهن نيست و بنظر من صنايع جوار ريلي مهمتراز جوارمعدني است چون پايدارتر است پس خواهشا پيگيري بيشتر تا حصول نتيجه ممنون

امیر حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 دی 1393 - 9:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خدمت فرماندار محترم تشکر از اینکه یه نگاهی به راه اهن انداختیداولین فرمانداری که توجه کرده درضمن یه سری به کارخانجات هم بزنید پایه ها را درست کنید تشکر

You cannot copy content of this page