فردا دیر است

دسته: سیاسی
یک دیدگاه
جمعه - 23 دی 1390

 

امتحانی دیگر در بافق

هرازگاهی معدود افرادنخبه شهرم جهت سربلندی وخدمت به این قصبه طیبه کمر همت را محکم بسته ومال ،وقت، تجربه و تخصص خود را برطبق اخلاص گذارده تا شاید از این طریق بتوانند فریاد عدالت خواهی موکلان خویش را ازطریق خانه ملت  به گوش دولت مردان عدالت محور رسانیده تا مرهمی برکهنه زخم مردمان سخت کوش، قانع وولایت مداربگذارند به امید آنکه هرچند ناچیز، ادای دینی باشد به مردم وموطن زادگاه خود  .لیکن از دست قضا گستردگی حوزه انتخابی از یک سو ، همدلی ومشارکت گسترده دیگر مردمان شهر هایی که سرنوشتشان با شهرمان قرین وپیوند خورده . از طرف دیگر پراکندگی و شاید هم بی تفاوتی و بی اطلاعی از حقوق شهر وند یمان و…همه اینها دست در دست هم داده تا هر دوره ای از این انتخابات ، نتیجه به نفع کاندیدای شهر های دیگر رقم بخورد و خستگی ، دوندگی وتحمل هزینه های مالی بعداز انتخابات بردوش نامزد مورد نظر ما سنگینی کند .

لذا آیاوقت آن نرسیده تابه فکر چاره ای باشیم واین تسلسل باطل را به نفع این منطقه و مردمش رقم زنیم .

جای بسی سوال اینکه !چه باید کرد؟

اگراندکی تعقل وتفکرکنیم وبه وجدان بیدار خود رجوع کنیم ویا اگر به وظیفه شرعی ویا به اندازه یک جوی حب وطن پرستی داشته باشیم یقیناَ در خواهیم یافت وقت آن رسیده که زن ومردبا حضور یک پارچه در صحنه های انتخاباتی حضورگسترده تری داشته باشیم وعلاوه براینکه با شرکت خودپایه های نظام اسلامی مان راقوی پایدار میکنیم دراولین مرحله ازانتخابات نماینده دلخواه ،بومی ، متعهد،مستقل و برخاسته از بطن مردم این منطقه رابه مجلس نهم شورای اسلامی بفرستیم تا شاید یک بار هم که شده طعم شیرینی ،هم دلی و همزبانی را کودک وبزرگ – پیرو جوان از اعماق درونیمان بچشیم .

بیایید : به خودمان بهاء بدهیم وتصمیماتی که تا به حال برایمان در سطح استان توسط نمایندگان محترم ابرقو ، مهریز و تفت میگرفتند این بار وکیل شهرودیارمان بگیرد .

بیایید تا منافع شخصی و زود گذر را بر منافع طویل المدت وعموم ترجیح ندهیم .

بیایید زدو بند های  سیاسی و پشت پرده وترفند های انتخاباتی را کنار گذاشته و حداقل یک دور هم که شده برنامه از پیش تعیین شده دیگران را نقش بر آب کنیم .

سخن آخراینکه :

از نامزدهای محترم بومی میخواهیم تا قبل از زمان شروع تبلیغات با هم نشستی داشته باشند وقابلیت ها،توانمندی ها ودیدگاهای خود را بدون هیچ اغماض و چشم پوشی رو کنند و شخصی که اصلح تروکارآمدتر است درمیدان بماند در غیر اینصورت وجود این چند تن ناخودآگاه یا خدای ناکرده خود آبی است که درآسیاب دیگران ریختن است

 

حاجی محمدی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 23 دی 1390 - 5:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جانا سخن از زبان ما میگوئی ، ای کاش با تدبیر و تلاش وهمدلی شاهد حضور بافقی ها در کلیه سطوح عالی باشیم.

You cannot copy content of this page