نمی توان گفت پیرو اسلام و انقلاب هستیم اما از دستورات ولایت فقیه سر باز زد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 4 بهمن 1393

IMG_6656

حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت:

نمی توان گفت پیرو اسلام و انقلاب هستیم اما از دستورات ولایت فقیه سر باز زد.

حجت الاسلام مهدوی نژاد، استاد حوزه علمیه بافق در جمع پایوران و سربازان ناحیه بافق در نشست نور مبین ناحیه مقاومت بسیج بافق حضور پیدا کرد.

در این جلسه که با حضور فرماندهی ناحیه،فرمانده گردان امام حسین(ع) و جمعی از پایوران و سربازان ناحیه و گردان برگزار شد، حجت الاسلام مهدوی نژاد به بررسی موضوعات و مسائل روز کشور وهمچنین تفسیر چند آیه از قرآن کریم پرداخت.

مهدوی نژاد ضمن بیان چند روایت و حدیث در مورد توابین در صدر اسلام گفت : خداوند در توبه ،رحمت و عطوفت خود را بر روی بندگان خود باز گذاشته تا هر کس از گناه خود پشیمان شد بتواند برگردد.

IMG_6650

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت : باید با کفار با شدت و نهایت خشونت و با برادر دینی خود با نهایت عطوفت رفتار کرد.

حجت الاسلام مهدوی نژاد خاطر نشان کرد : ما باید نسبت به هم کینه و دشمنی نداشته باشیم و این را می بایست در مورد دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

این استاد حوزه در ادامه تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب در چندین مورد اشاره کرده اند که سازش با کفار و دشمنان اسلام و انقلاب هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت و به همین علت فرموده اند به این مذاکرات و تعاملات با غرب خوش بین نیستند.

وی در پایان افزود : نمی توان گفت پیرو اسلام و انقلاب هستیم اما از فرمایشات و دستورات ولایت فقیه سر باز زد و برای کسب پست و مقام دنیوی و لذایذ آن ، راه خود و یا حتی در بعضی مواقع راه و هدف دشمن را برگزید.

عکاس و خبرنگار – امراللهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 بهمن 1393 - 9:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خبر خوب و عالی بود
با تشکر

You cannot copy content of this page