نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا پاسخی به موقع به توهین های اخیر به نبی مکرم اسلام بود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 بهمن 1393

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های  نماز جمعه این هفته با اشاره به سیره ائمه اطهار در زندگی ،الگوگیری از نوع زندگی آن بزرگوران را موجب داشتن یک زندگی الهی و اصلاح سبک زندگی در جامعه امروز دانست.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان به روایاتی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امیرالمومنین علی (ع) حرص و طمع در زندگی مادی را موجب گمراهی و دور شدن از مسیر خدا دانست و بالندگی را در حرص  طمع نسبت به مسائل ایمانی و معنوی عنوان کرد.

امام جمعه بافق توهین اخیر به پیامبر اسلام را برنامه ای از سوی صهیونیسم برای مبارزه با بیداری اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن از گرایش انسانهای پاکطینت در سراسر جهان به اسلام و موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف احساس ترس نموده و بر این اساس می خواهد با ایجاد گروههای تکفیری و رواج جنایاتی مانند آنچه داعش در عراق و سوریه انجام می دهد از اسلام چهره ای خشن به جهانیان معرفی کند.

وی پیام مهم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و امریکا در شناخت اسلام از روی تحقیق و تعقل که با نوشتن نامه به ایشان در هفته اخیر انجام شد را بسیار مهم و به موقع معرفی کرد و پاسخ خوبی در پاسخ همه توهینهای اخیر به اسلام و پیامبر گرامی اسلام دانست.

حجت الاسلام سلیمانی به شهادت سردار الله دادی نیز اشاره کرد و شهادت این سردار رشید اسلام و همراهان وی را تسلیت گفت.

تشریح مسائل بیان شده در اجلاس موسسین ،روسا و هیات امنای حوزه های علیمه خواهران که حجت الاسلام سلیمانی نیز به عنوان موسس و رئیس هیات امنای حوزه علمیه خواهران بافق در آن شرکت کرده بود دیگر نکته ای بود که امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز جمعه به آن پرداخت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page