همایش خانوادگی پایوران ناحیه مقاومت بسیج بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 6 بهمن 1393

IMG_7112

همایش خانوادگی پایوران ناحیه مقاومت بسیج بافق با موضوع شناخت با آسیب های شبکه های اجتماعی در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد  شهرستان برگزار شد.

در این همایش که با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق،فرمانده گردان پیاده امام حسین(ع) و جمعی از پایوران به همراه خانواده هایشان برگزار شد، پیرامون تهاجم فرهنگی دشمن علیه ایران بحث و تبادل نظر شد.

صادقیان،کارشناس ارشد مهندسی سایبری استان به عنوان سخنران این مراسم پیرامون فضای سایبری و فناوری های جدید ارتباطات در عصر حاضر گفت : این ارتباطات از طریق وسایل ارتباطی بدون در نظر گرفتن جغرافیای فیزیکی و در جهت پیشبرد اهداف صاحبان آن صورت می گیرد.

 

IMG_7118

وی در بیان فرق تهاجم فرهنگی با تبادل فرهنگی گفت : تهاجم فرهنگی خطرناک تر است چون در تبادل فرهنگی،هدف به روز کردن و کامل کردن فرهنگ ملی است، ولی در تهاجم فرهنگی هدف رسوخ و از بین بردن فرهنگ یک ملت است.

این کارشناس با اشاره به اینکه مهمترین ابزار در تهاجم فرهنگی دشمن رسانه است گفت : فرایند جنگ نرم در فضای رسانه به سه بخش جنگ سایبری، جنگ امواج و جنگ دیجیتال تقسیم می شود.

 

IMG_7137

صادقیان تصریح کرد توهین به مقدسات و شبهه افکنی در دین از ثمرات جنگ نرم علیه اسلام است.

وی در پایان افزود : علم داده کاوی ، علمی است که توسط دشمنان انقلاب و اسلام به کشور وارد شده و در جهت پیشبرد اهداف و مقاصد پلید خود بکار می برند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
مرتضی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 بهمن 1393 - 9:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همایش فقط مخصوص بسیجیان بوده ؟؟
مسئولین چرا این همایش ها را برای عموم مردم نمیزارن ؟؟

You cannot copy content of this page