پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا یک جنبش جدید در آن کشورها ایجاد کرد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 11 بهمن 1393

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز جمعه بافق با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علی (ع )درباره دیدگاه آن حضرت نسبت به جوانان سخن گفت.

امام جمعه بافق مثبت نگر ی به جوانان و درک موقعیت حساس این سن را از سوی والدین بسیار مهم اعلام کرد و ادامه داد:والدین باید شرایط جوانشان را به خاطر موقعیت سنی که در آن بسر می برد درک کرده و با تربیت صحیح ،آنها را نسبت به رفتارهای اجتماعی آشنا سازند.

وی به جوانان نیز توصیه کرد با احترام به والدین برای خود سعادت دنیا و آخرت را رقم زنند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به پیام اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا پرداخت و این مهم را یک جنبش جدید در کشورهای جهان معرفی کرد.

امام جمعه بافق فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه( س )را نیز یاداور شد و ارزش و مقام والای آن حضرت را علاوه بر اینکه در خانه امامت و ولایت دنیا آمده و رشد نموده بودند کمالات علمی و معنوی آن حضرت دانست.

رئیس هیات امنای حوزه های علمیه بافق ادامه داد: وجود بارگاه نورانی آن حضرت در شهر قم موجب تبدیل شدن آن شهر به مرکز علم و فقاهت در ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام سلیمانی دیدار رئیس جبهه مقاومت اسلامی با رهبر معظم انقلاب و اطمینان بخشی به حمایت از مقاومت فلسطین را نیز مطرح و دعوت به حفظ اتحاد و ایمان به مقاومت را از دستاوردهای این دیدار با مقام عظمای ولایت دانست.

تشکر از مردم بافق به خاطر حضور در همایش پیاده روی خانوادگی و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه موضوع و اثرات برگزاری این همایش دیگری بود که امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز جمعه پیرامون ان صحبت کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
آریا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 بهمن 1393 - 12:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام. آقای سلیمانی به فکرآینده باشید ..

You cannot copy content of this page