فاز اول پست 400 کیلو ولت بافق برق‌دار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 17 تیر 1391

 

مدیر عامل برق منطقه‌ای یزد از برق‌دار شدن فاز اول پست 400کیلو ولت بافق خبر داد.

محمدحسن صباغ‌زادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های بزرگ انتقال در وزارت نیرو است، اظهار داشت: این پروژه به طول 280 کیلومتر خط 400 کیلو ولت از طبس به بافق دارای یک پست 400کیلوولت در طبس و یک پست 400کیلوولت در بافق است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد افزود: برای اجرای پروژه خط انتقال برق بافق مبلغی افزون بر 100میلیارد تومان از مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری تامین شده که فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مراحل پایانی این پروژه تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می رسد، تصریح کرد: اجرای این طرح یکی از زیرساخت‌های اساسی و بسیار خوب برای تامین انرژی الکتریکی در بافق به حساب می آید.

صباغ‌زادگان به رفع مشکل تامین برق صنایع تجاری و خانگی در بافق اشاره کرد و یادآور شد: با احداث خطوط ارتباطی در دست اقدام و ارتباط این پست با پست چغارت رینگ 230 کیلو ولتی این پروژه نیز تا سال 92 به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: فاز اول هر دو پست 400کیلو ولت طبس و بافق با اعتباری بالغ بر 33میلیون تومان برق‌دار شده است که فاز نهایی آن نیز در دست اقدام است.

مدیر عامل برق منطقه‌ای استان یزد اظهار امیدواری کرد: شهروندان بافقی با مدیریت صحیح مصرف برق به ویژه در فصل تابستان در صرفه‌جویی در این زمینه الگویی بسیار خوب برای استان بوده و با این برنامه کمبود برق در دیگر شهرستان‌های کشور جبران شود.، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین در دیدارهای جداگانه با امام جمعه و فرماندار بافق در زمینه ساماندهی مصرف برق و برخی از مشکلات نمایندگی این اداره در شهرستان بافق تبادل نظر کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page