نسل جوان در زمینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مطالعه نماید

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 22 بهمن 1393
حجت السلام بهشتی پور در بافق:
نسل جوان در زمینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مطالعه نماید
راهپیمایی 22 بهمن ماه 93 با سخنرانی حجت‌الاسلام “بهشتی پور” جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بافق برگزار گردید.
حجت‌الاسلام “بهشتی پور” جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بافق در اجتماع باشکوه مردم بافق به مناسبت یوم الله 22 بهمن که در آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان گرد هم آمده بودند گفت : کشور ایران طی 36 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به نیروی ایمان در مقابل توطئه‌های دشمنان روی پای خود ایستاده است.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه شخصیت امام خمینی(ره) را با هیچ کس چون علما نمی‌توان مقایسه کرد افزود: امام به خداوند، راه، هدف و مردم ایمان کامل داشت.
وی ضمن قدر دانی ازحضور پروشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: مردم حتی با تحمل مشکلات با حضور پرشور خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار زدند.
“بهشتی پور” به جنایات 17 شهریور رژیم پهلوی و پیام امام خمینی (ره) ودیدار شهید مطهری با امام اشاره نمود و افزود: بارها  امام در حضور شهید مطهری عنوان کردند که قطعا در تشکیل حکومت اسلامی پیروز خواهیم شد و با این پیروزی پرچم را به صاحبش می‌دهیم.
وی ضمن دعوت از نسل جوانان جهت مطالعه در زمینه انقلاب و دفاع مقدس گفت : متولیان فرهنگی کشور ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را منتشر و ترویج نمایند.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه دشمن از دریچه دین وارد شده است تاکید کرد: به همه دنیا اثبات شده که مردم در جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان ولایت از عزت و اقتدار ایران و همه ارکان نظام دفاع خواهند کرد.
“بهشتی پور” به بیداری اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در منطقه اشاره نمود و گفت : انقلاب اسلامی در حال صدور بوده، هست و خواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مرهون از خودگذشتگی های رزمندگان و شهیدانی است که هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در جنگ تحمیلی رو در روی دشمن ایستادند و جانانه از اهداف نظام و انقلاب دفاع کردند

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page