چشم اميد ما به رسانه ها و مطبوعات محلي است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 6 اسفند 1393

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد سومين جشنواره استاني و دومين جشنواره منطقه اي مطبوعات و خبرگزاريهاي استان يزد سه شنبه شب 5 اسفند ماه با حضور استاندار يزد، معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار، فرماندار يزد و برخي ديگر از مسئولين استاني در تالار فرهنگ اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در اين مراسم اظهار داشت : تغيير نگاهي كه بايد در دولت نسبت به رسانه ها و آزادي عمل آنها اتفاق مي افتاد، اتفاق افتاده و اين فضا در استان يزد نيز در حال تجربه شدن است هرچند خود دولت و دولتمردان مورد چالش و نقد قرار گرفته اند و نقدهايي كه در برخي موارد غيرمنصفانه است اما اين فضا قطعاً به نفع آينده كشور، پيشرفت و توسعه همه جانبه كشور خواهد بود.
محمدعلي طالبي افزود : اگر اعتقاد داريم كه مطبوعات ركن چهارم دموكراسي و فراتر از آن،يك نهاد مدني پيونده دهنده دولت و مردم هستند بايد اجازه دهيم عرصه مطبوعات عرصه آزاد و شفافي باشد تا بستر مناسب براي رسيدن جامعه به حكمراني خوب فراهم شود.
وي ادامه داد : باور داريم كه شفافيت و دسترسي به اطلاعات به بهبود كار كمك مي كند و رسانه ها و مطبوعات و به ويژه مطبوعات محلي مهمترين نقش را در رفع مشكلات جامعه بر عهده دارند.
طالبي عنوان كرد : استانداري يزد و تمام دستگاههاي دولتي و اجرايي استان همه توان خود را در جهت كمك به فضاي آزاد و بستر مناسب براي فعاليت رسانه ها و مطبوعات محلي به كار خواهند بست.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد اظهار داشت : رسانه ها و مطبوعات محلي چشم اميد دولتمردان دولت تدبير و اميد هستند و اميدواريم در جهت كمك به دولت، خدمت به مردم، ايجاد يك فضاي تعاملي خوب بين دولت و مردم و تحقق برنامه ها و سياستهاي دولت تدبير و اميد گامهاي مؤثرتري بردارند.
در پايان اين مراسم از نفرات برتر سومين جشنواره استاني و دومين جشنواره منطقه اي مطبوعات، خبرگزاريها و سرپرستي هاي روزنامه هاي سراسري استان يزد با اهداي تنديس جشنواره، لوح تقدير و هداياي نقدي تقدير شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 11:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر رسانه ها آزاد و منصف و بدور از خود سانسوری باشند و به دور از جو سازی و هیاهو عمل نمایند و همیشه خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند میتوانند در مبارزه با مفاسد و رشد و شکوفایی جامعه یکی از ارکان موثر بوده و با افشاگری تخلفات احتمالی راه را بر متخلفان بسته و بازویی برای مقامات اجرایی و قضایی باشند

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 9:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

البته اگه بتونین منتقدین و تحمل کنین و اونا رو….
وگرنه به به گو که زیاده

You cannot copy content of this page