قاطعانه از ابویی حمایت می کنیم

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
جمعه - 22 اسفند 1393

به گزارش خبرنگار بافق خبر، سید مهدی طلایی مقدم در جلسه گزارش کارگروه پیگیری حقوق مردم بافق در مسجد جامع مورخ 19 اسفندماه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت:در این مدتی که در بافق در حال فعالیت هستم در هیچ نقطه ای از استان,نگرشی که به این شهرستان جهت سرمایه گذاری وجود دارد, نیست.باید به آن به عنوان یک فرصت نگاه کرد.البته کم لطفی هایی هم وجود دارد که منکر آن نیستیم اما هنر من و شما این است که چطور رفتار کنیم.

وی در ادامه گفت:همدلی و همصدایی بین مردم و مسئولین می تواند راهکاری برای رسیدن به هدف باشد.نقد و صحبت ها را محترمانه مطرح کنیم,پاسخ ها را نیز بشنویم,احترام ها حفظ شود.

تکرار وقایع گذشته باعث می شود که دوباره فرصت دست دیگران بیفتد و مسائل قبلی تکرار شود.

خوشبختانه روند خوبی شکل گرفته است.مسئولین استانی و کشوری نگرش خوبی به شهر دارند,این فرصت ها را از دست ندهیم.

فرماندار بافق ضمن اشاره به بخش خصوصی سرمایه گذار در بافق گفت:بخش خصوصی دنبال درآمد است.مهم ترین بحث برای بخش خصوصی امنیت سرمایه گذاری است.اجازه ندهیم بعضی افراد با حاشیه پردازی به موضوعات دامن بزنند.به سرمایه گذار احترام بگذاریم هرچند دنبال سرمایه است اما اشتغال سرمایه گذاری در شهرستان است.ارزش افزوده درآمد حاصله اش برای شهرداری شهر ما است.

وی خاطر نشان کرد:شهر بافق مثل کشورهایی که به نفت وابسته هستند به سنگ آهن وابسته است و این صحیح نیست.

تنها راه زنده نگه داشتن بافق,صنایع جوارمعدنی است.

در بحث هایی مثل میراث فرهنگیِ,کشاورزی,دامداری سرمایه گذاری صورت بگیرد.باید سعی کنیم وابستگی خود را نسبت به سنگ آهن کم کنیم.تمام مسائل بافق از درس و مدرسه تا ازدواج به سنگ آهن گره خورده است واین تهدیدی برای آینده به حساب می آید.

وی با اشاره به صنایع جوار معدنی افزود:صنایع جوارمعدنی باید تا 3 سال آینده به بهره برداری برسد,اگر غیر از این باشد بافق و حتی بخش اعظمی از استان با مشکل روبرو می شود.

دربحث های جوارمعدنی دو بحث وجود دارد یکی فولاد ابویی که پیشنهاد میکنم از این به بعد به نام مجتمع فولاد بافق نام برده شود که واقعا خوب کار شده و پیشرفت خوبی داشته است.مجموعه ای که ابویی سرمایه گذاری کرده تنها نورد نیست بلکه فولاد,گندله و نورد است و قاطع می گویم که از آن حمایت می کنیم.

بحث بعدی صنایع جوارمعدنی سنگ آهن مرکزی است.برنامه 26 بندی که آقای وزیر به شهرستان و استانداری ابلاغ کردند,تکمیل صنایع جوارمعدنی در بافق است.خوشبختانه این نامه وزیر, مصوبه هیئت مدیره صندوق را دارد لازم الاجرا است و باید اجرا شود.بعضی از دوستان می گویند اگر اجرا نشد استعفا بده,چرا استعفا بدهیم می ایستیم و اگر نشد از راه قانونی وارد میشویم.چون آقای وزیر به عنوان نماینده دولت این نامه را امضا کرده,به عنوان دفاع وزیر می رویم که این اتفاقات در شهرستان رخ بدهد.

وی در پایان اظهار داشت:تأکید می کنم در بعضی از نکات کلیدی امروز وحدت,انسجام,تعامل,آرامش حفظ شود و مسائل در فضای متین همراه با همفکری صورت بگیرد تا ان شاالله شاهد راه اندازی این طرح ها باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page