راه اندازی سرویس های نوین پستی در روزهای پایانی سال

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 23 اسفند 1393

به گزارش بافق پویا عباس زارع بیدکی رییس اداره پست شهرستان بافق درگفتگو با خبرنگار بافق پویا ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا و ایام فاطمیه و تبریک پیشاپیش سال جدید با اشاره به جایگاه برتر پست استان از نظر کیفیت و درآمد اعلام نمود اداره پست شهرستان بافق دراستان از نظر کیفیت و درآمدی سرآمد استان می باشد و در حال حاضر در یازده ماهه گذشته ازنظر درآمد رتبه نخست استان واز نظر کیفیت جایگاه دوم استان را داراست که این مرهون تلاشهای همکاران زحمتکش این اداره و همکاری و تعامل مسئولین شهرستان وهمت مردم محترم و شریف شهرستان بافق دانست و اعلام نمود پرسنل این اداره با تمام توان بخصوص در روزهای پایانی سال جهت خدمت رسانی به مردم عزیز آمادگی لازم را خواهند داشت.

درادامه ایشان از راه اندازی تعداد۴ سرویس جدید:۱٫ تعیین زمان توزیع(tls).
۲٫ سرویس ارزش افزوده(ussd) همراه پست ۳٫کارت پستال الکترونیکی ۴٫سرویس پست پیامک، در روزهای پایانی سال خبر داد که به طور رسمی از ۲۲ بهمن ماه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شروع به کار نمود.

زارع بیدکی درخصوص نحوه استفاده از این سرویسها و فلسفه وجودی آنها گفت: سرویسهای مذکور جهت خدمت رسانی بهتر به آحاد مردم راه اندازی شده و هر سرویس کارآیی خاص خود را خواهد داشت مثلا سرویس تعیین زمان توزیع فرستنده می تواند با درخواست خود در زمان ارسال مرسوله زمان توزیع نامه خود را در مقصد در سه بازه زمانی ساعات اداری،توزیع عصر (ساعت۱۴الی۱۸) و توزیع شبانه (ساعت ۱۸ الی ۲۲) تعیین نماید که پس از رسیدن مرسوله به مقصد با توجه به زمان معین شده توسط فرستنده، نامه رسان امر توزیع را به انجام خواهد رساند. که این موضوع بخصوص در کلانشهرها به علت عدم حضور گیرندگان در وقت اداری در منزل بسیار کارآمد بوده و مورد استقبال قرار گرفته است.
IMG-20150313-WA0001

دومین سرویس، سرویس ارزش افزوده همراه پست می باشد؛

که کلیه دارندگان تلفن همراه می توانند با شماره گیری #۱۹۳* از بسیاری از خدمات شرکت پست نظیر پیگیری مرسوله ارسالی از طریق پست بااستفاده از شماره بارکد آن، پیگیری کارتهای معافیت، گواهینامه، کارت سوخت و…، دریافت کدپستی بهره مند گردند. که این موضوع با توجه به عدم نیاز به مراجعه به اداره پست بسیار کارآمد و مقرون به صرفه خواهد بود و بسیاری از مشکلات پیگیری مردم را حل خواهد نمود.

سومین سرویس کارت پستال الکترونیکی است که مردم می توانند جهت کلیه مناستها، پیامهای تبریک و تسلیتشان را ازطریق کارت پستال ارسال نمایند که علاوه بر مراجعه حضوری به ادارات پست می توانند با مراجعه به سایت شرکت پست و پورتال کارت پستال به نشانیhttp//:ecard.post.ir ازاین خدمت بهره مند گردند که از مزایای آن کیفیت بالا و هزینه کم آن می باشد. که پس از ثبت سفارش کلیه کارها از چاپ تا تحویل به گیرنده توسط اداره پست انجام خواهد شد.

وی درخصوص سرویس پیامک پست اظهار نمود : در زمان مراجعه فرستنده جهت ارسال مرسوله، با درخواست فرستنده شماره همراه فرستنده و گیرنده در سیستم ثبت می گردد و به محض صدور رسید پستی به طور اتوماتیک دو پیام مجزا به فرستنده و گیرنده درخصوص ارسال مرسوله به همراه شماره بارکد ۲۰رقمی جهت پیگیری های بعدی ارسال می گردد. که این موضوع نیز با توجه به سرویس مکمل همراه پست جهت پیگیری امور پستی بسیار موثر خواهد بود که هزینه این پیامک نیز از مشتری اخذ نگردیده و در صورتحساب تلفن همراه شخص به عنوان هزینه یک پیامک درج خواهد گردید.

درپایان زارع ضمن آرزوی توفیق برای کلیه خدمت گزاران نظام جمهوری اسلامی، برای تمام هموطنان سالی خوب وسرشار از موفقیت، بهروزی وسلامتی آرزو نمودند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page