نشست جمعي از فرهيختگان و شخصيت هاي مطرح بافق با مسئولان اين شهرستان برگزار شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 8 فروردین 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ نشست هم اندیشی جمعی از فرهيختگان بافقی ازجمله دكترسيد محمد ميرغني زاده ، دكتر علي فتاحي ، دكتر محمود فتاحي ، مهندس سيد احمد فهيمي و مهندس سيد محمود فهيمي و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد ، امام جمعه و فرماندار بافق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی  و مشاور سند توسعه شهرستان بافق در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست با اشاره به تدوين سند چشم انداز توسعه شهرستان بافق حول چهار محور اصلي گفت: در سند چشم انداز شهرستان بافق روي چهار محور از جمله صنايع جوار معدني ، صنايع جوار ريلي، توسعه صنايع كشاورزي ودامپروري بويژه در محصولات شيلات ، نخيلات و پسته ، توسعه صنعت گردشگري ، صنايع دستي وميراث فرهنگي تاكيد شده است.

“سيد مهدي طلايي مقدم” در ادامه به اهميت توسعه صنعت اكو توريست و گردشگري، به عنوان يكي از محور هاي اصلي در تدوين سند چشم انداز بافق اشاره كرد وافزود: درسند چشم‌انداز توسعه شهرستان بافق در بحث حوزه گردشگری موارد خوبی عنوان شده است که تمام موارد با محوریت امامزاده عبدالله(ع) بافق دیده شده که خود کارگشای گردشکری است و می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب در حوزه اقتصاد و گردشگری گام‌های موثري در توسعه اين شهرستان برداشت.

دكتر سيد محمد ميرغني زاده در ادامه اين نشست با تاكيد بر توسعه همه جانبه شهرستان بافق عنوان داشت:بايد در تدوين راهبرد ها و استراتژي هاي توسعه شهرستان بافق به تمامي ابعاد توسعه اي توجه شود و از همه مهمتر توجه به نيروي انساني و اتسان محور بودن راهبردها شود.

وي با اشاره به پيشينه و تاريخ گذشتگان شهرستان بافق و وجه تسميه قصبه طيبه بودن اين شهرستان گفت : با توجه به اينكه در طول تاريخ از شهرستان بافق به عنوان ديار پاكان و قصبه طيبه ياد شده است بايد در سند چشم انداز اين شهرستان اين مهم مورد توجه و نگاه ويژه قرار گيرد و استراتژي ها و طرح هاي زيربط به گونه اي تدوين شود كه شهرستان بافق به عنوان يك شهر سالم مطرح شود.

حاضرين در ادامه اين جلسه به بحث وتبادل نظر پيرامون سند توسعه و چشم انداز شهرستان بافق پرداختند و همچنين در اين نشست مقرر شد سال 94 به عنوان اولين سال اجراي سند توسعه شهرستان و با شعار و هدف نوروز 1395 زيباترين نوروز بافق نامگذاري شد تا اهتمام تمامي نهاد ها و ارگان ها در سال جديد بر اين موضوع قرار گيرد و مجموعه شهرستان بر حول اين محور حركت نمايند.

 

IMG_3180 IMG_3183 IMG_3181 IMG_3161 IMG_3184


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 فروردین 1394 - 7:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این حرفها روی کاغذ وشعار وبرای ماندگاری بر روی صندلی های چرمی پشت بلند خیلی خوبه وحیف که به اندازه یک جو در عمل توسط مسئولین اجرا نمی شودو ارزشی نداره باورندارید حرفهای سال گذشته راو میزان عملی شدن ان را در همین صفحه چاپ کنید

زیتون این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 11 فروردین 1394 - 10:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام ، دعوت از نخبگانی که بافق را ترک کرده اند خوب است اما اجرا به دست کسانیست که در بافق زندگی می کنند . جناب فرماندار خواهشا به پتانسیل های موجود در شهر هم توجه نموده و از ظرفیت های آنها استفاده کنید .

You cannot copy content of this page