هیچگونه تعدیل نیرو نخواهیم داشت / برای تبدیل نیروهای قرارداد معین به روزمزد دائم، برنامه ریزی خواهیم کرد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 فروردین 1394

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، به همراه برخی از مسئولین ارشد شرکت، از معدن سه چاهون بازدید و با جمعی از مدیران ، سرپرستان و کارکنان و همچنین با پیمانکاران این معدن، به دیدار و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، در این بازدید، تقوی، مدیر معدن سه چاهون گزارشی از میزان پیشرفت طرحهای این معدن از جمله اتمام آزمایشگاه سه چاهون، پمپ بنزین، مرمت آسفالت جاده سه چاهون، راه اندازی ایستگاه بارگیری راه آهن، اجرای سیستم پرعیار سازی سه چاهون و افزایش تولید سیستم خردایش ارائه و از مدیریت شرکت، درجهت حمایت بی وقفه از این طرحها تشکر و قدردانی نمود.

محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت نیز ضمن تبیین اهداف سال ۹۴ برای تولید در معدن سه چاهون، ابراز داشت: ما هیچگونه تعدیل نیرو نخواهیم داشت و در فراخوان اواسط سال برای گندله سه چاهون، تمام نیروهایی که در اثر تغییرات برنامه کاری واحدها، مازاد تشخیص داده میشوند در این واحد جذب خواهند شد.

وی در پایان با تاکید بر پاسخگویی در برابر قولهای داده شده گفت: برای تبدیل نیروهای قرارداد معین به روز مزد دائم نیز با همکاری معاونت منابع انسانی برنامه ای تدوین خواهد شد که پس از مصوبه هیئت مدیره صندوق آنرا اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه اندازی راه آهن سه چاهون گفت: با توجه به راه اندازی راه آهن سه چاهون، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که درصدی از سنگ تولید شده در این معدن همچون گذشته از طریق حمل و نقل جاده ای صورت پذیرد تا از اشتغال کامیونها کاسته نشود.

DO3P5127

DO3P5142

DO3P5147


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page