عملیات احداث کارخانه گندله‌سازی بهاباد آغاز شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 18 فروردین 1394

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، عملیات ساخت و احداث کارخانه گندله سازی بهاباد عصر امروز با حضور محمدرضا سلیمانی امیری رئیس هیئت مدیره و اسدالله فرشاد مدیرعامل شرکت فولاد غدیر ایرانیان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بهاباد آغاز شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد غدیر ایرانیان و سرمایه‌گذار کارخانه گندله‌سازی بهاباد در آیین شروع به کار ساخت این کارخانه با تقدیر از زحمات استاندار یزد و فرماندار بهاباد، اظهار داشت: امروز به صورت رسمی کار ساخت کارخانه گندله‌سازی بهاباد آغاز می‌شود و امیدواریم این طرح با سرعت قابل قبولی کار به پایان برسد.

سلیمانی با بیان اینکه این مکان ارتباط خوبی با راه‌آهن و جاده اصلی دارد، خاطرنشان کرد: مسئله آب مورد نیاز این کارخانه حل شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این منطقه یکی از مناطق خیلی خوب برای سرمایه‌گذاری است و امیدوارم بتوانیم در مدت سه تا چهار سال این واحد صنعتی را احداث و زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم سازیم.

سرمایه‌گذار کارخانه گندله‌سازی بهاباد گفت: میزان گندله‌سازی این واحد 5 میلیون تن است و سعی داریم ساخت این کارخانه که با استفاده از شرکت‌های داخلی و ماشین آلات خارجی صورت می‌گیرد، به نسبت سایر کارخانه‌های مشابه، با هزینه کمتری انجام شود.

عباس اقبال فرماندار بهاباد هم در این مراسم با بیان اینکه ساخت و راه‌اندازی این کارخانه یکی از خواسته‌های دیرینه مردم بهاباد است، گفت: انشاالله با راه‌اندازی این کارخانه تحول عمده‌ای در اشتغال این شهرستان ایجاد شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
تقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 18 فروردین 1394 - 1:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مطمئن باشید زودتر از کارخانه بافق افتتاح خواهد شد..

You cannot copy content of this page