نشست توجيهي اجراي طرح تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش ناوگان حمل و نقل استان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 19 فروردین 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ نشست توجيهي اجراي طرح تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش با حضور مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان يزد ، فرماندار بافق ، بخشدار مركزي ،جمعي از مسئولان و تعدادي از فعالان و مسئولان حوزه حمل و نقل شهرستان در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

مديركل حمل ونقل و پايانه هاي استان يزد در اين نشست با اشاره به اينكه طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت ماه 94 آغاز می شود، افزود:بر اساس این مصوبه، رانندگانی که در زمینه حمل ونقل عمومی فعالیت دارند از جمله کامیون، کامیونت، اتوبوس و مینی بوس اعم از درون و برون شهری متناسب با میزان فعالیت و عملکرد خود سوخت دریافت می کنند.

“محمدرضا بشيري”در ادامه افزود: از اول ارديبهشت 94 كارت هوشمند ناوگان حمل ونقل عمومي برون شهري اعم از بار و مسافر که فاقد کارکرد باشند ، غیرفعال واز برنامه برخط سیستم صدور بارنامه و صورت وضعیت بخش حمل و نقل جاده ای حذف خواهند شد.

وي در اين نشست ضمن اعلام اين موضوع از مالکان و رانندگان وسائط نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر برون شهری درخواست کرد با استفاده از صورت وضعیت در زمینه جابجایی مسافر و بارنامه در امر جابجایی کالا، زمینه ثبت کارکرد خود را در سیستم برخط بارنامه و صورت وضعیت فراهم آورند تا فعاليت آنان ثبت گرديده و سهميه سوخت براساس ميزان كاركرد و پيمايشي كه داشته اند در كارت هاي سوخت آنها شارژ شود.

بشيري ادامه داد: رانندگان برون شهري براي جابجايي مسافر و حمل ونقل كالا توسط وسايل نقليه مسافربري و باربري عمومي سنگين ونيمه سنگين از جمله: اتوبوس، ميني بوس و انواع كاميون، كاميونت و تريلر جاده اي حتما بايستي كارت هوشمند راننده و كارت هوشمند ناوگان را براي دريافت بارنامه تمبردار دولتي و صورت وضعيت مسافري ارائه نمايند تا اطلاعات آنان در سامانه برخط ثبت شود، در غير اينصورت فعاليت آنان در سامانه مذكور ثبت نشده و بصورت خودكار سهميه سوخت آنها كاهش مي يابد . مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان يزد همچنين گفت: با اجراي اين طرح سهميه سوخت تمامي ناوگان جاده اي كاهش مي يابد و چنانچه ناوگان كاركردبيشتري داشته و در سامانه برخط بارنامه وصورت وضعيت ثبت شود در خرداد ماه سوخت بيشتري دریافت می کنند ، براي دريافت صورت وضعيت و بارنامه نيز داشتن كارت هوشمند الزامي است.

وي خاطر نشان كرد: درباره صدور کارت هوشمند برای رانندگان فاقد مدرک تحصیلی سیکل که از قبل در حوزه حمل و نقل جاده ای فعالیت داشته و تاکنون به دلیل دارا نبودن مدرک تحصیلی سیکل موفق به اخذ کارت هوشمند (برگ فعالیت) راننده نشده اند، با احراز موضوع توسط اداره کل حمل ونقل وپايانه هاي استان حداکثر تا تاریخ 9 تير ماه1394 فرصت دارند با ارائه مدرک تحصیلی پایان ابتدایی یا دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی با رعایت سایر شرایط نسبت به دریافت کارت هوشمندخود اقدام نمایند .

“سيد مهدي طلايي مقدم” فرماندار بافق در اين نشست بر اهميت اطلاع رساني اهداف و جزييات اين طرح تاكيد كرد و از ارگان هاي زيربط خواست تا همكاري لازم را در اجراي اين طرح داشته باشند.

گفتني است حاضرين در پايان اين نشست پيرامون اجراي اين طرح بحث وتبادل نظر كردند.

 

 

IMG_3561 IMG_3562 IMG_3578 IMG_3582


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page