اموال صندوق متعلق به همه بازنشستگان فولاد کشور است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 27 فروردین 1394

مسلم دریه، عصر امروز (۹۴/۱/۲۶) در مراسم کلنگ‌زنی زمین چمن مجموعه ورزشی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق که با حضور جمعی از مدیران این صندوق، مسئولان استان یزد، امام جمعه و فرماندار بافق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن و جمعی از مردم و مسئولان بافق انجام شد، اظهار داشت: تلاش مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جلب رضایت کارگران، کارکنان و بازنشستگان صنعت و معدن و خدمت‌رسانی به آنها است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد کشور در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های معدنی شهرستان بافق اشاره کرد و بیان داشت: بیشتر جمعیت این شهرستان از قشر زحمتکش و تلاشگر کارگر و معدن‌کار هستند که ساخت این زمین ورزشی با امکانات مناسب، نیاز ورزشی و تفریحی این قشر را تامین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد و تقویت روحیه نشاط در افزایش راندمان کاری کارگران تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: به همین منظور آمادگی داریم در راستای ایجاد اماکن ورزشی و تفریحی برای مردم شهرستان بافق، سرمایه‌گذاری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این مراسم به بیان مشخصات این پروژه پرداخت و اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی سنگ آهن بافق در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع ساخته می‌شود.

مسعود شریعتی، هزینه ساخت این زمین را ۵ میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: این هزینه از محل اعتبارات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق پرداخت خواهد شد.

وی به برنامه زمان‌بندی ساخت زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی سنگ آهن اشاره کرد و اظهار داشت: این زمین تا پایان سال جاری تکمیل و بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

شریعتی از ساخت دو زمین دیگر در سطح شهر بافق خبر داد و عنوان کرد: در نظر داریم یک زمین چمن مصنوعی در محله قلعه و یکی نیز در محله لرد یعنی خیابان شیخ محمدتقی بافقی و بلوار مهدیه احداث کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اضافه کرد: مکان‌یابی برای ساخت زمین‌های چمن در سطح شهر انجام شده که در صورت تامین اعتبار در سال ۹۴، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، مدیرعامل صندق بازنشستگان فولاد کشور همچنین به اتفاق همراهان از محل استخراج معدن چغارت، پروژه‌های فولاد کسری بافق، گندله‌سازی، سه‌چاهون و خط اصلاح در شرکت سنگ‌ آهن مرکزی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

معادن سنگ آهن چغارت بافق و سه چاهون طبق اصل ۴۴ قانون اساسی از سال ۹۱ به بخش خصوصی واگذار شد و صندوق بازنشستگان فولاد کشور، ۷۱٫۵ درصد از سهام این معادن را خریداری کرده است.
فارس


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
لبلا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 فروردین 1394 - 9:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حرصم میگیره از اینکه مسعود شریعتی می گه : در نظر داریم یک زمین چمن مصنوعی در محله قلعه و یکی نیز در محله ………. ایشون فقط میهمان این مراسم بود و روحش هم از این اقدامات خبر نداشت. چجوری از فرصت استفاده کرد و میکروفن رو دست گرفت و گفت ال می کنیم و بل می کنیم خدا می دونه!!!! یکبار از مسعود شریعتی بخواهید مساعدتهای ورزشی رو که به بافق کرده در مدت مدیرکلی ش بیاد بگه . عمرا اگه یک اقدام مثبت داشته باشه.

You cannot copy content of this page