رزمایش رهروان فاطمی، مدافعان مکتب علوی در بافق برگزارمی شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 اردیبهشت 1394

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع)بافق: رزمایش رهروان فاطمی، مدافعان مکتب علوی با شرکت گردان های بیت المقدس بافق روزهای 3 و 4 اردیبهشت در شهرستان برگزار می شود.

رضاجمالی در نشست با خبرنگاران شهرستان بافق، اظهارکرد: رزمایش رهروان فاطمی، مدافعان مکتب علوی روزهای 3 و 4 اردیبهشت در بافق برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) شهرستان بافق افزود: این رزمایش با شرکت گردان های بیت المقدس شهرستان روزهای پنجشنبه و جمعه در اردوگاه قدس بافق انجام می شود.

وی با اشاره به برخی برنامه های مدنظر برای این رزمایش، گفت: سال گذشته برای آمادگی بیشتر برای این رزمایش دو فراخوان میدان تیر و تست آمادگی جسمانی گردان ها انجام شده است.

جمالی با اشاره به برپایی اردوگاه قرارگاه امام هادی(ع) برای این رزمایش در هفته های گذشته، افزود: نشست های متعددی با قسمت های مختلف برای برنامه ریزی و هماهنگی برای برپایی این رزمایش تشکیل شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه هایی مانند دفاع از کوی و برزن و امدادرسانی در شرایط خاص و حملات در این رزمایش، عنوان کرد: بالابردن توان رزمی و نظامی نیروها، تمرین و تداوم آموزش یگان های بسیج و آماده سازی گردان ها و بسیجیان برای عملیات های واقعی از اهداف این رزمایش است.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) بافق افزود: کلاس های عقیدتی و سیاسی، آموزش دفاع از کوی و برزن، چادرزنی، امداد و نجات،  و غیره در کنار برنامه های اصلی این رزمایش برگزار می شود.

وی گفت: صبحگاه مشترک این رزمایش با شرکت امام جمعه، مسئولین، خانواده شهدا، بسیجیان، و نیروهای انتظامی شهرستان برپا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق خاطرنشان کرد: صبح جمعه روز دوم رزمایش گردان های الزهرا و کوثر خواهران شهرستان نیز در مراسم صبحگاه مشترک شرکت می کنند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page