جانبازان رالی سوار میهمان بافق شدند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 5 اردیبهشت 1394

به گزارش خبرگزاری تسنیم در یزد، احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید استان یزد در حاشیه این رالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بافق، اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان و فرزندان شاهد از آرامگاه شهید منتظر قائم(عج) تا امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان یزد با اشاره به حضور بیش از 140 دستگاه خودور در این رقابت‌ها، افزود: این مسابقه از گلزار شهدای یزد تا بافق به طول 220 کیلومتر و در 5 کلاس پزشکی انجام شد.

وی با اشاره به استقبال خوب و گسترده خانواده شهدا و ایثارگران از این برنامه، گفت: شرکت کنندگان با حرکت از یزد به شهر مهریز و از آنجا تا شهرستان بافق مسیر را پیمودند.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: هدف از این برنامه بزرگداشت شهدا و به ویژه شهید منتظر قائم(عج) نخستین فرمانده سپاه استان یزد که در جریان حادثه صحرای طبس به شهادت رسید و 3 هزار 850 شهید استان بود.

مدیرکل بنیاد شهید استان یزد با بیان این مطلب که قصد داریم سالیانه حداقل یک نوبت برنامه‌های مشابه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نشاط و شادابی خانواده محترم شهدا و ایثارگران هم در این برنامه نیز مدنظر بوده است.

شرکت کنندگان مسابقات رالی جانبازان استان امروز پس از پیمودن مسیر پیش بینی شده 220 کیلومتری مسابقه عصرامروز میهمان مردم ولایت مدار و شهید پرور بافق بودند.

گلباران گلزارشهدای شهرستان بافق از برنامه‌های جنبی این رقابت بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page