مسئول انجمن فعالان رسانه اي بافق معرفي شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 7 اردیبهشت 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ معارفه مسئول انجمن فعالان رسانه اي بافق با شركت مسئول بسيج رسانه استان يزد، امام جمعه و معاون فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق برگزارشد.

امام جمعه بافق در اين آيين با اشاره پيشينه تشكيل بسيج در بافق گفت : در زمان هاي گذشته با توجه به مشكلات و كمبودها ، با استقبال مردم بسيج در بافق تشكيل شد.

“حجت السلام سليماني” فعاليت رسانه و اصحاب خبر در كشور بخصوص در شهرستان را مطلوب ارزيابي كرد و ياد آورشد : مردم براي جوياي اخبار و اطلاعات دقيق و بروز دنبال رسانه ها معتمد و به روز ميگردند ، پس سعي كنيد هميشه بروز باشيد و همراه با تكنولوژي پيشرفت كنيد.

مسئول بسيج رسانه استان يزد در اين آئين، اظهاركرد: سازمان بسيج رسانه كشور در سال 91 افتتاح و فعاليت بسيج رسانه استان يزد نيز از تيرماه 92 آغاز شد.

سيدحسين راسخي افزود: تعامل بسیج و رسانه و استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان برای ترویج منویات نظام را از دلایل تشکیل بسیج رسانه در استان عنوان کرد.

وي یکی از اهداف تشکیل بسیج رسانه را استفاده از تجربیات رسانه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار در سطح رسانه‌ها عنوان کرد.

وي با بيان اين مطلب كه تبيين فرمايشات امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري از ديگر اهداف است، گفت: بسيج رسانه يك نهاد با ماهيت انقلابي و فرهنگي و مروج افكار، عقايد و انديشه هاي امام(ره) و مقام معظم رهبري است.

راسخي با بيان اين مطلب كه نزديك به 70 درصداصحاب رسانه عضو بسيج استان هستند، افزود: بسيج رسانه همه را با يك نگاه فراجناحي و با سليقه هاي متفاوت زير پرچم بسيج و ولايت براي تشكيل جبهه رسانه اي انقلاب اسلامي در مقابل با نظام كفر و سلطه گردهم مي آورد.

وي با اشاره به سخني از شهيدآويني، عنوان كرد: دست آوردهاي انقلاب اسلامي فقط همين دست آوردهاي مادي و پيشرفت هاي علمي، كشاورزي و غيره نيست بلكه بزرگترين دست آورد ما توليد همين تفكر بسيجي است.

راسخي با اشاره اينكه عمق بخشيدن به تفكر بسيجي عمده كار يك رسانه مي باشد گفت : رسانه هاي بزرگ استكبار، بدنبال تغيير سبك زندگي و همسان سازي و تسخير فكر و اراده جامعه ما هستند.

گفتني است در پايان “محمدعلي عبداللهي” به عنوان مسئول انجمن فعالان رسانه اي بافق منصوب شد.

IMG_5262 IMG_5265 IMG_5285 IMG_5292 IMG_5277


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page