برگزاری نشست برخی ازفرهیختگان بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 23 تیر 1391

جلسه هم اندیشی فرهیختگان بافق با حضور امام جمعه،فرماندار ،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و اصحاب رسانه در بافق برگزار شد.

در این جلسه که 4فرماندار از سالهای قبل تاکنون،شهرداران سابق،اعضای شورای اسلامی شهر،برخی از تحصیلکردگان بافقی عضو هیات علمی در دانشگاههای یزد و تهران یا دارای پست اجرایی،برخی از مسؤلین ادارات بافق و اصحاب رسانه بافق تشکیل شد در خصوص تصمیم برای برگزاری نسشتهای صمیمانه فرهیختگان بافقی بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در این نسشت ضمن تشکر از همه عزیزانی که از راه دور و نزدیک با دغدغه توسعه و عمران بافق گرد هم آمده اند  این جلسات را موجب باز شدن گره های زیادی در شهر دانست.

سلیمانی استفاده از ایده های افراد متخصص و تحصیل کرده در دانشگاهها و تجربیات مدیران در دوره های مختلف را بزرگترین پشتوانه فکری برای مسؤلین کنونی دانست و از حاضرین خواست با وفاق و دوستی یاریگر هم در رفع مشکلات موجود در شهر باشند.

ندافیان فرماندار بافق نیز تشکیل این جلسه را بزرگترین پشتیبان برای فرماندار دانست و گفت برای بنده به عنوان فرماندار بافق باعث افتخار است که افراد تحصیل کرده و مدیران با تجربه شهر و کشور به عنوان بازوان توانمند در توسعه و عمران شهر با ارائه نظرات و راهکارهای خود علاوه بر راهگشایی در حل مسائل پشتوانه فکری شهر باشند.

مشروح این نشست در پستهای بعدی به اطلاع خوانندگان خواهد رسید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 23 تیر 1391 - 10:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام

اسم این تحصیل کرده ها و فرهیختگان رو هم بگذارید تا بیشتر باشون آشنا بشیم!

You cannot copy content of this page