دیدار اعضای کانون مداحان شهرستان با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
جمعه - 11 اردیبهشت 1394

صوره_20150430_081943[1]

در این دیدار ابتدا اعضای کانون از خدمات ارزشمند مدیر عامل بسیجی ، جانباز و خدوم در خصوص پیگیری طرح های جوار معدنی که باعث رهایی شهرستان از تک قطبی بودن و حرکت به سمت صنعتی شدن می باشد و همچنین توجه خاصی که به امر جوانان ، ورزش و آموزش و پرورش می شود و از همه مهمتر بیرون آوردن شهرستان از بن بست جغرافیایی تقدیر و تشکر نمودند .
در ادامه تشکری رئیس کانون مداحان شهرستان اهداف این کانون را که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبریست تشریح کرد .
تشکری اعلام کرد مهمترین این اهداف سامان دهی به وضعیت مداحان شهرستان ، آسیب شناسی فرهنگ عزاداری بافق و رفع آن، به کمک روحانیت معظم و مسئولین محترم هیئات عزاداری و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با مداحان جهت ارتقای سطح کیفی ستایش گری اهل بیت علیهم السلام می باشد .
مدیر عامل شرکت سنگ آهن در ابتدا از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیداری که بیستم فروردین ماه گذشته با مادحین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشتند، حرفه مداحی را از شریف‌ترین حرفه‌ها دانستند، درباره چرایی این موضوع بیان داشتند: شما زبانتان، نفستان، حنجره‌تان، قدرت هنری‌تان در خدمت مدح فضیلت است، خاندان پیغمبر خاندان فضیلتند؛ سرلوحه صحبتهای خودقرارداد . وی در ادامه گفت بله! مداح در فرهنگ‌سازی واقعاً این جایگاه را دارد و اثر گذاشته است، نمونه‌اش را در انقلاب اسلامی نگاه کنید، جرقه انقلاب اسلامی ما کجا رقم خورد، شما وقتی ۱۵ خرداد سال ۴۲ را نگاه می‌کنید ۱۲ محرم است که ریشه‌اش از روز عاشورا شکل می‌گیرد،ضمن مهم بر شمردن جایگاه ذاکرین اهل بیت علیهم السلام و نقشی که این قشر می توانند درنشر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخصوصا جذب قشر جوان داشته باشند، قول مساعد داد و با توجه به جایگاه شهرستان و ارادت خاصی که مردم ولایتمدار شهرستان به خاندان نبوت به ویژه سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) دارند در غنی سازی فرهنگ عزاداری و ارتقاء سطح علمی و کیفی مداحان با در اختیار قرار دادن فضاهای آموزشی ،این کانون را حمایت نماید .
اعضای کانون هم نیز بر خود لازم و واجب دانسته تا در راستای پیشبرد اهداف عالی شهرستان که در گرو پیشبرد اهداف شرکت سنگ آهن می باشد گام وقدم بردارند .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
جوان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 9:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا کنه خاصانه باشه

نوجوان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 اردیبهشت 1394 - 1:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خاصانه چیه دیگه؟

سیما این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 9:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این دیدارها نوبره

You cannot copy content of this page